دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

نمونه فصل دوم پایان نامه مولفه های کیفیت خدمات 2007
‏.‏ ‏این‏ ‏آمار،‏ ‏اهمیت‏ ‏بالای‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏مهم‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏توسعه‏ ‏کشورها‏ ‏را‏ ‏نشان‏ ‏می‏‌‏دهد‏. ‏با‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏اهمیت‏ ‏بخش‏ ‏خدمات،‏ ‏تعالی‏ ‏کیفیت‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏بخش‏ ‏نیز‏ ‏اهمیت‏ ‏ویژه‏ ‏ای‏ ‏پیدا‏ ‏می‌‏کند،‏ ‏به‏ ‏نحوی‏ ‏که‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏کیفیت‏ ‏از‏ ‏چالشهای‏ ‏مهم‏ ‏قرن‏ ‏حاضردر‏ ‏سازمانهای‏ ‏خدماتی‏ ‏به‏ ‏شمار‏ ‏می‏‌‏رود‏. ‏مدیران‏ ‏این‏ ‏سازمانها‏ ‏می‏‌‏کوشند‏ ‏تا‏ ‏اندیشه‏ ‏و‏ ‏فرهنگ‏ ‏مشتری‌‏محوری‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏سازمانهای‏ ‏خود‏ ‏توسعه‏ ‏داده‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏تمرکز‏ ‏بر‏ ‏نیازهای‏ ‏مشتریان‏ ‏و‏ ‏پاسخگویی‏ ‏صحیح‏ ‏به‏ ‏خواسته‌‏های‏ ‏آنان،‏ ‏ضمن‏ ‏ایجاد‏ ‏مزیت‏ ‏رقابتی،‏ ‏زمینه‏ ‏های‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏تعالی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏فراهم‏ ‏سازند‏ (Brooks

-------

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات
پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 83 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏1-2- ‏خدمات ‏16
‏1-1-2- ‏تعر‏ی‏ف ‏16
‏2-1-2- ‏خدمت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ی‏ک‏ ‏فرا‏ی‏ند ‏19
‏1-2-1-2- ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏فرا‏ی‏ندها‏ی‏ ‏خدمات‏ی ‏20
‏3-1-2- ‏تقس‏ی‏م‏ ‏بند‏ی‏ ‏خدمات ‏21
‏4-1-2- ‏خدمت‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ی‏ک‏ ‏س‏ی‏ستم ‏22
‏1 -4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ ‏خدمات‏ی ‏22
‏2-4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏ارائه‏ ‏خدمت ‏23
‏3-4-1-2- ‏س‏ی‏ستم‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمت ‏23
‏2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏25
‏1-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏کالاها‏ی‏ ‏ف‏ی‏ز‏ی‏ک‏ی ‏26
‏2-2-2- ‏مثلث‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏26
‏1-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خارج‏ی ‏28
‏2-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏داخل‏ی ‏31
‏3-2-2-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏تعامل‏ی ‏32
‏3-2-2- ‏تکنولوژ‏ی‏ ‏و‏ ‏مثلث‏ ‏خدمات ‏35
‏4-2-2- ‏آم‏ی‏خته‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏خدمات ‏36
‏3-2- ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏خدمات ‏39
‏1-3-2- ‏مدل‏ ‏سروکوال ‏40
‏1-1-3-2- ‏مراحل‏ ‏اجرای‏ ‏مدل ‏43
‏2-1-3-2- ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏دقیق‏ ‏مدل ‏44
‏3-1-3-2- ‏انتقادات‏ ‏وارد‏ ‏بر‏ ‏سروکوال ‏52
‏4-1-3-2- ‏در‏ ‏مورد‏ ‏ابزار‏ ‏تحقیق ‏55
‏2-3-2- ‏مدل‏ ‏سروپرف ‏56
1‏-2-3-2- ‏نقاط‏ ‏قوت‏ ‏و‏ ‏ضعف‏ ‏مدل ‏سروپرف ‏58
3‏-3-2- ‏مدل‏ ‏کیفیت‏ ‏کارکرد‏ی‏ ‏و‏ ‏فن‏ی ‏(‏گرونرو‏ 1982‏) ‏59
‏4-3-2- ‏مق‏ی‏اس‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏خدمات‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی‏ (RSQS) ‏62
‏4-2- ‏مثالها‏یی‏ ‏از‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏انجام‏ ‏شده‏ ‏مشابه ‏65
‏5-2- ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏69
‏1-5-2- ‏انواع‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏69
‏2-5-2- ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏71
‏1-2-5-2- ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏72
‏2-2-5-2- ‏اهداف‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها‏ی‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏ا‏ی ‏74
‏3-5-2- ‏استراتژ‏ی‏ ‏فروشگاه‏ی‏ ‏و‏ ‏خرده‏ ‏فروش‏ی ‏74
‏1-3-5-2- ‏مقدمه ‏74
‏2-3-5-2- ‏ ‏استراتژ‏ی‏ ‏فروشگاه‏ی ‏75
‏3-3-5-2- ‏چ‏ی‏دمان‏ ‏کالا ‏ ‏در‏ ‏فروشگاه‏ ‏ها ‏76
‏4-3-5-2- ‏معمار‏ی‏ ‏فروشگاه ‏76
‏1-2- خدمات
‏در‏ ‏قرن‏ ‏حاضر،‏ ‏تحولات‏ ‏جدید‏ ‏باعث‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏تا‏ ‏بخش‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏سرعت‏ ‏بسیار‏ ‏زیادی‏ ‏گسترش‏ ‏پیدا‏ ‏کند ‏(Batson برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات روی دکمه زیر کلیک نمائید دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

"> ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه مولفه های کیفیت خدمات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد