دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر

نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیردانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینهومبانینظریمدیریتکیفیتفراگیرپیشینهمبانینظریمدیریتکیفیتفراگیر

-------

پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 0
قیمت: 57200 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 49 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-2- پیشینه‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏فراگیر
‏تکامل ‏مدیریت کیفیت
‏1- مرحله بازرسی کیفیت
‏2- مرحله کنترل کیفیت
‏3- مرحله اطمینان کیفیت
‏4- مرحله مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-3- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر
‏2-1-4- پیشگامان کیفیت
‏2-1-4-1- دمینگ
‏2-1-4-2- جوزف جوران
‏2-1-4-3- آرماند فیگنبام
‏2-1-4-4- فیلیپ کرازبی
‏2-1-4-5- بیل کانوی‏
‏2-1-5- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری
‏2-1-6- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏2-1-7- ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏2-1-7-1- توانمندسازی
‏2-1-7-2- پاسخگویی
‏2-1-7-3- سرعت
‏2-1-7-4- صحت
‏2-1-7-5- زیبایی‏ ‏فضای‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات
‏2-1-7-6- اعتماد محوری
‏2-1-7-7- شفافیت و اطلاع رسانی
‏2-1-7-8- انعطاف پذیری
‏2-1-7-9- رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی
‏2-1-8- مشتری
‏2-2- پیشینه پژوهش
‏2-2-1- تحقیقات داخلی
‏2-2-2- تحقیقات خارجی
‏منابع فارسی
‏منابع لاتین
‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏واژه TQM‏ از سه کلمه Total‏ (فراگیر)، Quality‏ (کیفیت) وManegment ‏ (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه ‏"Total‏" به این معناست که TQM ‏ همه افراد و همه امور سازمان را در بر می‏ ‏گیرد. واژه ‏"ًQuality‏"‏ یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه ‏"Manegement‏"‏ یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، 1379).
‏بودان- Boaden
‏ (1997) اشاره می کند که به مساله تعریف ‏مدیریت کیفیت جامع ‏ زیاد توجه نشده است و هر نویسنده تعریفی که مطابق با نظر اوست را می پذیرد. ویچر- Witcher
‏ (1990) اصطلاح مدیریت کیفیت فراگیر را به سه قسمت تقسیم می کند که به موجب آن جامع به هر فرد درگیر در این فرآیند (شامل مشتریان و تامین کنندگان) کیفیت، به نیازهای مشخص مشتری و مدیریت؛ به مدیران ارشد متعهد اشاره دارد. در واقع ‏مدیریت کیفیت جامع

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد