دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریدانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینهومبانینظریمدیریتدانشومدیریتارتباطبامشتریپیشینهمبانی

-------

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مقدمه ...................................................................................................................................... ‏22
‏تعاریف: .................................................................................................................................. ‏22
‏مدیریت دانش(KM‏) ............................................................................................................... ‏23
‏مدیریت ارتباط با مشتری(CRM‏) ............................................................................................ ‏24
‏لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی.............................................................................................. ‏26
‏مدیریت ارتباط با مشتری (CRM‏)و مدیریت دانش(KM‏).........................................................‏ ‏27
‏عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری............................................................................. .‏ ‏30
‏فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM‏).......................................................................... ‏31
‏مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM‏)................................................................ ‏32
‏تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM‏) ................................................................. ‏32
‏تاریخچه .............................................................................................................................. ‏33
‏اهمیت ................................................................................................................................. ‏36
‏موضوعات مورد بحث در CRM ‏......................................................................................... ‏37
‏مشتری ................................................................................................................................ ‏37
‏ارتباط ................................................................................................................................. ‏39
‏مدیریت .............................................................................................................................. ‏39
‏انواع CRM‏: ....................................................................................................................... ‏40
‏مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ....................................................................................... ‏40
‏شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : ................................................................... ‏42‏
‏اتوماسیون نیروی فروش(SFA‏) ............................................................................................ ‏42
‏پشتیبانی و خدمات مشتری ................................................................................................... ‏43
‏اتوماسیون بازاریابی موسسه ................................................................................................. ‏44
‏مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ......................................................................................... ‏44
‏فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ .......................................................................................... ‏45
‏داده کاوی ........................................................................................................................... ‏45
‏قابلیت های داده کاوی ........................................................................................................ ‏46
‏مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی ...................................................................................... ‏46
‏انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM‏ : ...................................................................... ‏47
‏مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ‏"فرایند" ‏...........................................................‏ 47
‏مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "استراتژی" ‏....................................................................... 49
‏مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فلسفه" ‏............................................................................ 50
‏مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "قابلیت" ‏.......................................................................... 50

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد