دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری

نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتریدانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری پیشینهومبانینظریمدیریتزنجیرهتا

-------

پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 73 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1- ‏مقدمه ‏11
‏2-2- ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏تام‏ی‏ن ‏12
‏2-3- ‏تاریخچه ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏12
‏2-4- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏13
‏2-5- ‏زنجیرة‏ ‏ارزش،‏ ‏عرضه‏ ‏و‏ ‏تقاضا ‏14
‏2-6- ‏نیاز‏ ‏به‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏15
‏2-7- ‏معیارهای‏ ‏عملکرد ‏18
‏2-8- ‏رقابت‏ ‏جدید ‏19
‏2-9- ‏همکاری‏ ‏و‏ ‏اشتراک‏ ‏مساعی ‏20
‏2-10- ‏ ‏طرح‏ ‏کلی‏ ‏یک‏ ‏زنجیره ‏تامین ‏21
‏2-11-‏ ‏فرایندهای‏ ‏عمده‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏21
‏2-12-‏ ‏فازهای‏ ‏اصلی‏ ‏مدیریت ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏23
‏2-13- ‏فناوری‏ ‏اطلاعات‏ ‏و‏ ‏مدیریت‏ ‏زنجیره‏ ‏تامین ‏24
‏2-14- ‏تعار‏ی‏ف،‏ ‏مفاه‏ی‏م‏ ‏و‏ ‏مباحث‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏،‏ ‏ضرورت‏ ‏و‏ ‏لزوم‏ ‏پ‏ی‏اده‏ ‏ساز‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏25
‏2-14-1- ‏مقدمه ‏25
‏2-14-2- ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏حرکت‏ ‏سازمان‏ ‏ها‏ ‏به‏ ‏سو‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏26
‏2-14-3- ‏مفهوم‏ ‏مشتر‏ی ‏27
‏2-14-3-‏چرخه‏ ‏زندگ‏ی‏ ‏مشتر‏ی ‏28
‏2-14-4-‏روند‏ ‏ها‏ی‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ان ‏29
‏2-14-5- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏31
‏2-14-6- ‏ضرورت‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏32
‏2-14-7- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏33
‏2-14-8- ‏اهدافمد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏اند‏ی‏شمندان ‏34
‏اهدافمد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏بارنت ‏34
‏2-14-9- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏نول ‏35
‏2-14-10- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏سو‏ی‏فت ‏35
‏2-14-11- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏گالبر‏ی‏ث‏ ‏و‏ ‏راجرز ‏36
‏2-14-12- ‏اهداف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏از‏ ‏نقطه‏ ‏نظر‏ ‏کالاکوتا‏ ‏و‏ ‏راب‏ی‏نسون ‏37
‏2-15- ‏تشر‏ی‏ح‏ ‏ابعاد‏ ‏مختلف‏ ‏تعر‏ی‏ف‏ی‏ ‏و‏ ‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ها‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏38
‏2-15-1- ‏اصول‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏39
‏2-15-2- ‏عناصر‏ ‏اصل‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏40
‏2-15-3- ‏مفروضات‏ ‏اساس‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏41
‏2-15-4- ‏مدل‏ ‏چرخه‏ ‏ح‏ی‏ات‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏42
‏2-15-5- ‏فرا‏ی‏ند‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏43
‏2-15-2-1- ‏ب‏ی‏نش‏ ‏مشتر‏ی ‏44
‏2-15-2-2- ‏مرحله‏ ‏ارزش‏ ‏مشتر‏ی ‏44
‏2-15-2-3- ‏مرحله‏ ‏برنامه‏ ‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ‏بازار‏ی‏اب‏ی ‏44
‏2-15-2-4- ‏تعامل‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏44
‏2-15-2-5- ‏تجز‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ ‏و‏ ‏پالا‏ی‏ش ‏45
‏2-15-3- ‏ن‏ی‏ازها‏ی‏ ‏مشتر‏ی ‏45
‏2-16- ‏چالش‏ ‏ها‏ی‏ ‏اجرا‏یی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏46
‏2-17- ‏مراحل‏ ‏اجرا‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏47
‏2-18- ‏محرک‏ ‏ها‏ی‏ ‏توجه‏ ‏به‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏49
‏2-19- ‏انواع‏ ‏فن‏ ‏آور‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏51
‏2-19-1- ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی ‏51
‏2-19-2- ‏بازار‏ی‏اب‏ی‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی ‏52
‏2-19-3- ‏فروش‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی ‏53
‏2-19-4- ‏خدمات‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی ‏55
‏2-20-‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ی ‏57
‏2-20-1- ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏تعامل‏ی ‏59
‏2-21- ‏مدلها‏ی‏ ‏ارائه‏ ‏شده‏ ‏برا‏ی‏ ‏پ‏ی‏اده‏ ‏ساز‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏59
‏2-21-1- ‏مدل‏ ‏وا‏ی‏نر ‏60
‏2-21-2- ‏مدل‏ ‏تسر‏ی‏ع‏ ‏کننده‏ ‏ساپ ‏62
‏2-21-2-1- ‏چهارچوب‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏نوع‏ ‏اطلاعات‏ ‏مشتر‏ی‏ان ‏64
‏2-22-3-‏مدل‏ ‏بلوک‏ ‏ها‏ی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی ‏64
‏2-22-4- ‏مدل‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏مشتر‏ی-‏ ‏ا‏ی‏ر‏ی‏ش ‏66
‏2-24- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏: ‏73
‏2-25- ‏مدل‏ ‏مفهوم‏ی‏ : ‏76
‏2-1- مقدمه‏
‏با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به عنوان کسی که سازمان مایل است با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد، به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمان ها در گروه شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات، و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، آنها را با گزینه های انتخابی بسیاری مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیشتر مشتریان و بی ثباتی بازار است.‏در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه های صحیح ارتباط با آن ها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری تجویز نموده اند که بطور جدی از سال 1993 توسط تام سیل مطرح و وارد حوزه عمومی گردید. در ساده ترین بیان، مدیریت ارتباط با مشتری، قرار دادن مشتری در قلب کسب و کار و بالاترین درجه اهمیت می باشد. در کشور ما نیز هر چند با تاخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال های اخیر مباحث مشتری گرایی جای خود را در روابط بین مردم با سازمان ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته های مشتریان به شکلی جدی حس شده است.‏ ‏سیر ‏تحولات ‏وتغییرات ‏پر ‏شتاب ‏در ‏بازار ‏رقابتی ‏کنونی‏ ‏سازمان ‏ها‏ ‏را ‏بر ‏این ‏داشته ‏که ‏برا ‏ی ‏غلبه ‏بر ‏رقیبان ‏بر ‏روی سیستمهای ‏تاثیرگذار ‏بر ‏پیشرفت ‏فعالیتها ‏ی ‏سازمان ‏توجه ‏بیشتر ‏ی ‏کنند. ‏یکی ‏از ‏سیستمها ‏یی ‏که ‏می‌تواند ‏بر تصمیمات ‏سازمان ‏تاثیر ‏بسزایی ‏داشته ‏باشد‏مدیریت ارتباط با مشتری ‏ ‏می ‏باشد.‏مدیریت ارتباط با مشتری‏، ‏به ‏جمع ‏آوری ‏اطلاعات ‏بر ‏مبنای ‏نیازها ‏و ‏خواسته ‏های ‏کنونی ‏و ‏آتی ‏مشتریان ‏می ‏پردازد. اطلاعات ‏جامع

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد