دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری

نمونه فصل دوم پایان نامه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگریدانلود پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری پیشینهومبانینظریمدلکسب‌وکارالکترونیکیدرصنعت

-------

پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری
پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 78
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 78 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فصل‏ دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
‏1-2- ‏مقدمه‏ ‏9
‏2-2- ‏مفهوم‏ ‏مدل‌‏کسب‌وکار‏ ‏10
‏3-2- ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏و‏ ‏س‏ی‏رتکامل‏ی‏ ‏مطالعات‏ ‏در‏ ‏حوزه‏ ‏مدل‌ها‏ی‏ ‏کسب‌وکار‏ ‏14
‏4-2 ‏هستی‌شناسی‌ها‏ ‏18
‏1-4-2- ‏هستی‌شناسی‏ e3-value‏ ‏19
‏2-4-2- ‏هستی‌شناسی‏ BMO‏ ‏21
‏3-4-2- ‏مدل‏ ‏مفهوم‏ی‏ ‏هِدمَن‏ ‏و‏ ‏کال‏ی‏نگ‏ ‏22
‏5-2- ‏اجزا‏ی‏ ‏مدل‏ ‏مفهوم‏ی‏ ‏هدمن‏ ‏و‏ ‏کال‏ی‏نگ‏ ‏در‏ ‏صنعت‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏26
‏1-5-2- ‏سطح‏ ‏بازار‏ ‏محصول‏ ‏26
‏1-1-5-2- ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏26
‏2-1-5-2- ‏رقابت‏ ‏31
‏2-5-2- ‏سطح‏ ‏عرضه‏ ‏32
‏3-5-2- ‏سطح‏ ‏فعال‏ی‏ت‌ها‏ ‏و‏ ‏سازمان‏ ‏38
‏4-5-2- ‏سطح‏ ‏منابع‏ ‏41
‏5-5-2- ‏سطح‏ ‏بازار‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏43
‏6-5-2- ‏حوزه‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏بعد‏ ‏زمان‏ی‏ ‏48
‏6-2- ‏مدل‌ها‏ی‏ ‏کسب‌وکار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏52
‏1-6-2-‏مدل‏ ‏ارائه‏ ‏اطلاعات‏ ‏52
‏2-6-2 ‏مدل‏ ‏بازرگان‏ی‏ ‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏کاتالوگ‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏52
‏3-6-2- ‏مدل‏ ‏فروشگاه‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏52
‏4-6-2-‏مدل‏ ‏مراکز‏ ‏خر‏ی‏د‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏54
‏5-6-2-‏مدل‏ ‏مزا‏ی‏ده‌‏ ‏سنت‏ی‏ ‏54
‏6-6-2-‏مدل‏ ‏مزا‏ی‏ده‏ ‏معکوس‏ ‏55
‏7-6-2- ‏مدل‏ ‏پورتال‏ ‏55
‏1-7-6-2 ‏مدل‏ ‏پورتال‏ ‏عموم‏ی‏/‏افق‏ی‏ ‏55
‏2-7-6-2 ‏مدل‏ ‏پورتال‏ ‏تخصص‏ی‏/ ‏عمود‏ی‏ ‏55
‏8-6-2-‏مدل‏ ‏واسطه‏ ‏تبادل‏ ‏56
‏9-6-2- ‏مدل‏ ‏گردآورنده‏ ‏خر‏ی‏داران‏ ‏56
‏10-6-2- ‏مدل‏ ‏ارائه‏ ‏دهنده‌‏ ‏تخف‏ی‏ف‏ ‏56
‏11-6-2 ‏مدل‏ ‏واسطه‏ ‏اعتبار‏ی‏ ‏57
‏12-6-2 ‏مدل‏ ‏جوامع‏ ‏مجاز‏ی‏ ‏57
‏13-6-2- ‏مدل‏ ‏اکسترانت‏ ‏58
‏14-6-2- ‏مدل‏ ‏خر‏ی‏دسازمان‏ی‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏58
‏15-6-2- ‏مدل‏ ‏واسطه‏ ‏اطلاعات‏ی‏ ‏59
‏16-6-2-‏مدل‏ ‏ی‏کپارچه‌ساز‏ ‏وب‏ ‏با‏ ‏س‏ی‏ستم‌ها‏ی‏ ‏داخل‏ی‏ ‏کسب‌وکار‏ ‏59
‏17-6-2- ‏مدل‏ ‏س‏ی‏ستم‌ها‏ی‏ ‏همکار‏ی‏ ‏غ‏ی‏ر‏ ‏ی‏کپارچه‏ ‏با‏ ‏س‏ی‏ستم‌ها‏ی‏ ‏داخل‏ی‏ ‏کسب‌وکار‏ ‏60
‏18-6-2- ‏مدل‏ ‏بازار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ی‏ ‏ی‏کپارچه‏ ‏گردشگر‏ی‏ ‏61
‏19-6-2 ‏مدل‏ ‏بازار‏ ‏الکترون‏ی‏ک‏ ‏طرف‏ ‏سوم‏ ‏62
‏فصل‏ دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین
‏20-6-2 ‏مدل‏ ‏خدمات‏ ‏ده‏ی‏ ‏به‏ ‏زنج‏ی‏ره‏ ‏تأم‏ی‏ن‏ ‏63
‏21-6-2-‏مدل‏ ‏سکوها‏ی‏ ‏همکار‏ی‏ ‏63
‏7-2- ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏64
‏1-7-2- ‏مطالعات‏ ‏داخل‏ی‏ ‏64
‏2-7-2- ‏مطالعات‏ ‏خارج‏ی‏ ‏64
‏1-2- مقدمه
‏کسب‌وکار الکترونیکی را می‌توان با دو رویکرد گسترده و محدود. Broad and narrow
‏ تعریف کرد. در رویکرد گسترده، کسب‌وکار الکترونیکی، به هرنوع فعالیت تبادلی و مدیریتی که بر مبنای شبکه فناوری اطلاعات انجام می‌شود، اتلاق می‌گردد؛ در حقیقت، کسب‌وکار الکترونیکی نوع جدیدی از مدل کسب‌وکار است که با استفاده از شبکه اطلاعات مدرن پشتیبانی می‌شود. کسب‌وکار الکترونیک گردشگری نیز همان‌گونه که از نام آن بر می‌آید، کاربرد کسب‌وکار الکترونیکی در صنعت گردشگری است. سازمان جهانی گردشگری در مجموعه منتشر شده خود تحت عنوان "کسب‌وکار الکترونیکی برای گردشگری"، کسب‌وکار الکترونیکی گردشگری را این‌گونه تعریف می‌کند: "بهبود ارتباطات داخلی و خارجی سازمان‌های گردشگری با استفاده از ابزارهای پیشرفته فناوری اطلاعات و به عبارت دیگر بهبود تبادلات بین بنگاه‌های گردشگری، بین بنگاه‌های گردشگری و تأمین کنندگان و بین بنگاه‌های گردشگری و گردشگران و بنابراین به منظور ارتقا فرایند داخلی بنگاه و اشتراک گذاری دانش" (پینگ

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه مدل کسب‌ و کار الکترونیکی در صنعت گردشگری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد