دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری

نمونه فصل دوم پایان نامه فرهنگ بازارمحوری پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوریدانلود پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری پیشینهومبانینظریفرهنگبازارمحوریپیشینهمبانینظریفرهنگبازارمحوری

-------

پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری
پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 0
قیمت: 57200 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 46 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فرهنگ بازارمحوری
‏فرهنگ بازارمحوری چیست‏
‏ مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای موردنظر معرفی کرده اند . شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هریک از آن ها در رابطه با (( سازمان )) ، (( مشتریان )) ، (( جامعه )) ، موضوع مورد بحث ،در این بخش است پنج مفهوم و گرایش وجود دارد که سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی می توانند در اجرای فعالیت های بازاریابی خود آنها را بررسی و پیگیری کنند .بازارمحوری ایده ای جدید در تاریخ روابط و مبادلات به حساب می آید و بر این اساس است که وظیفه ی اصلی و سازمان تعیین نیازها ،خواسته و ارزش های بازار هدف و تطبیق سازمان برای ارضای آن ها به گونه ای موثرتر و مفیدتر از سایر رقباست . مفروضات عمده این گرایش به شرح زیر است :
‏الف ) سازمان رسالت خود را ارضای خواسته های مشخص گروهی از مشتریان معین می داند .
‏ب ) سازمان تشخیص می دهد که ارضای خواسته ها مستلزم ایجاد برنامه ای پویا برای تحقق بازاریابی جهت آگاهی از خواسته هاست .
‏ج )سازمان تشخیص می دهد که فعالیت های آن باید تحت کنترل آمیخته ی بازاریابی باشد.
‏د ) سازمان باور دارد که ارضای مشتریان به نحو مطلوب باعث ایجاد وفاداری ،اعتقاد ،تکرار معامله و تجارت می شود که همه عواملی حیاتی در برآورده شدن هدف های سازمان هستند .
‏باریه هاپسون ، جک لوگاری ،استیو مورگاتروید پایه های گرایش بازاریابی را چهار عامل معرفی کردند:الف )خریدار گرایی :علت وجودی سازمان ارضا کردن خواسته های مشتریان هدف است . ب )نگرش سیستمی :سازمان باید به تصمیم گیری با نظر سیستمی بنگرد . ج )هدف گرایی : سازمان باید در جستجوی بازده رضایتبخش برای سرمایه گذاری های صاحبان شرکت باشد . د ) بازارگرایی همگانی سازمان باید دارای بینش وسیعی باشد .
‏ بازاریابی‏ ‏بحثی‏ ‏درباره‏ ‏مشتریان‏ ‏و‏ ‏بازار‏ ‏است‏. ‏یک‏ ‏شرکت‏ ‏برای‏ ‏آن‏ ‏که‏ ‏موفق‏ ‏باشد‏ ‏باید‏ ‏اهداف‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏روی‏ ‏آرزوهای‏ ‏مشتری‏ ‏و‏ ‏الزامات‏ ‏بازار‏ ‏تنظیم‏ ‏کند‏. ‏بنابراین‏ ‏بازاریابی‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏منظر‏ ‏یک‏ ‏ابزار‏ ‏مدیریت‏ ‏است‏.‏بازاریابی‏ ‏آمیزه‏ ‏ای‏ ‏از‏ ‏محصولات‏ ‏نوآورانه،‏ ‏ارزیابی‏ ‏آرا،‏ ‏حضور‏ ‏بروشوری،
‏ ‏حضور‏ ‏اینترنتی،‏ ‏داشتن‏ ‏مجلات‏ ‏مخصوص‏ ‏مشتریان،‏ ‏داشتن‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏خبری‏ ‏و‏ ‏قیمت‏ ‏های‏ ‏منطقی‏ ‏است‏.‏برای‏ ‏معرفی‏ ‏مناسب‏ ‏یک‏ ‏شرکت‏ ‏لازم‏ ‏است‏ ‏اهداف،‏ ‏محصولات،‏ ‏نگرش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏کنش‏ ‏های‏ ‏همه‏ ‏بخش‏ ‏های‏ ‏شرکت‏ ‏در‏ ‏هماهنگی‏ ‏با‏ ‏یکدیگر‏ ‏باشند‏.
‏شرکت‏ ‏ها‏ ‏به‏ ‏مفاهیم‏ ‏و‏ ‏استراتژی‏ ‏هایی‏ ‏نیاز‏ ‏دارند‏ ‏که‏ ‏نقاط‏ ‏تمایز‏ ‏آن‏ ‏ها‏ ‏با‏ ‏دیگران‏ ‏را‏ ‏نشان‏ ‏دهد‏.
‏وقتی‏ ‏شرکتی‏ ‏حضور‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏بازار‏ ‏برپایه‏ ‏یک‏ ‏مفهوم‏ ‏ارتباطی‏ ‏همگرا‏ ‏بنا‏ ‏کند‏ ‏خودش‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏رقابت‏ ‏ها‏ ‏بیمه‏ ‏کرده‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏مفهوم‏ ‏ارتباطی‏ ‏همگرا‏ ‏هم‏ ‏چیزی‏ ‏نیست‏ ‏جز‏ ‏داشتن‏ ‏یک‏ ‏استراتژی‏ ‏که‏ ‏تمام‏ ‏اهداف،‏ ‏محصولات،‏ ‏نگرش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏کنش‏ ‏های‏ ‏شرکت‏ ‏را‏ ‏همسو‏ ‏ساخته‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏جهت‏ ‏آرزوهای‏ ‏مشتری‏ ‏به‏ ‏کار‏ ‏گیرد‏.
‏●‏ ‏تعیین‏ ‏اهداف
‏اهداف‏ ‏شرکت‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏از‏ ‏طریق‏ ‏سه‏ ‏پرسش‏ ‏استخراج‏ ‏کرد‏.
‏۱) ‏چقدر‏ ‏می‏ ‏خواهید‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورید؟
‏۲) ‏چقدر‏ ‏باید‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورید؟
‏۳) ‏چقدر‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورد؟
‏پرسش‏ ‏اول‏ (‏چقدر‏ ‏می‏ ‏خواهید‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورید؟‏) ‏در‏ ‏واقع‏ ‏پرسشی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏ملاحظات‏ ‏استراتژیک‏ ‏و‏ ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏شرکت‏ ‏را‏ ‏هدف‏ ‏می‏ ‏گیرد‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏اصل‏ ‏همان‏ ‏تعهدات‏ ‏کارکنان‏ ‏و‏ ‏مدیریت‏ ‏شرکت‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏چقدر‏ ‏می‏ ‏خواهند‏.
‏اما‏ ‏پرسش‏ ‏دوم‏ (‏چقدر‏ ‏باید‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورید‏) ‏تعیین‏ ‏میزان‏ ‏فروش‏ ‏و‏ ‏سود‏ ‏حاشیه‏ ‏مورد‏ ‏نظر‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏قیمت‏ ‏گذاری‏ ‏را‏ ‏هم‏ ‏در‏ ‏برمی‏ ‏گیرد‏. ‏و‏ ‏اما‏ ‏پرسش‏ ‏سوم‏ (‏چقدر‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورد‏!) ‏به‏ ‏مواردی‏ ‏مثل‏ ‏پتانسیل‏ ‏شرکت‏ ‏و‏ ‏نیازهای‏ ‏بازار‏ ‏مربوط‏ ‏می‏ ‏شود‏.‏اهداف‏ ‏عمومی‏ ‏بازاریابی‏ ‏عبارتند‏ ‏از‏:
‏▪‏ ‏بهبود‏ ‏موقعیت‏ ‏شرکت‏ ‏در‏ ‏بازار
‏▪‏ ‏افزایش‏ ‏رضایت‏ ‏مشتری
‏▪‏ ‏تقویت‏ ‏چهره‏ ‏شرکت
‏▪‏ ‏ارتقای‏ ‏سابقه‏ ‏شرکت
‏●‏ ‏نقش‏ ‏پایه‏ ‏ای‏ ‏اطلاعات : ثبت‏ ‏پیوسته‏ ‏واکنش‏ ‏های‏ ‏مشتریان‏ (‏پس‏ ‏فرمت‏ ‏ها‏) ‏و‏ ‏بررسی‏ ‏پیوسته‏ ‏آن‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏نیز‏ ‏آن‏ ‏چه‏ ‏مشتریان‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏بخش‏ ‏فروش‏ ‏شرکت‏ ‏مطرح‏ ‏کرده‏ ‏اند‏ ‏یک‏ ‏کار‏ ‏کاملا‏ ‏ضروری‏ ‏است‏. ‏این‏ ‏اطلاعات‏ ‏باید‏ ‏توسط‏ ‏نرم‏ ‏افزارهای‏ ‏مناسب،‏ ‏ثبت‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏هنگام‏ ‏شود‏.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه فرهنگ بازارمحوری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد