دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

نمونه فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری و مدیریت سود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سوددانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود پیشینهومبانینظریسرمایهفکریومدیریتسودپیشینهمبانینظریسرمایهفکریمدیریت

-------

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود
پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 83 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1) مقدمه........................................................................................................................................................
‏16
‏بخش اول
‏16
‏2-2) سرمایه فکری ....‏ ‏.....................................................................................................................................
‏19
‏2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ..........................................................................................
‏23
‏2‏-‏2‏-‏2‏)‏ تعریف سرمایه فکری ...........................................................................................................................
‏2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری..................................................................................................
‏26
‏26
‏2‏-‏2‏-‏4‏)‏ ‏مشترکات نظریات ‏................................................................................................................................
‏2-2-4-1) سرمایه انسانی .................................................................................................................................
‏2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) ..........................................................................................................
‏2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)...............................................................................................................
‏40
‏41
‏42
‏42
‏2-‏2‏-‏5‏)‏ ‏سنجش سرمایه فکری...............‏............................................................................................................
‏2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری............................................................................................................
‏2-2-5-2)‏ اهداف اندازه گیری سرمایه فکری...................................................................................................
‏2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فکری ........................................................................................
‏42
‏42
‏45
‏45
‏2-2-6) مدل‏ ‏ها و روش‏ ‏های اندازه گیری سرمایه فکری .................................................................................
‏49
‏2-2-6-1) مدل‏ ‏های سنجش غیرمالی سرمایه فکری .........................................................................................
‏49
‏2-2-6-2) مدل‏ ‏های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ...................................................................................
‏52
‏2-2-7) گزارش‌دهی سرمایه فکری ...................................................................................................................
‏59
‏2-2-7-1) مفروضات زیربنایی ‏مدل گزارش‌دهی سرمایه فکری .......................................................................
‏60
‏2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فکری .................................................................................................
‏62
‏بخش دوم : مدیریت سود...................................................................................................................................
‏62
‏2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) ..........................................................................................................
‏62
‏2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ...........................................................................................................
‏62
‏2-3-2) تاریخچه مدیریت سود........................................................................................................................
‏65
‏2-3-3) انواع مدیریت سود ..............................................................................................................................
‏67
‏2-3-4) انگیزه‏ های مدیریت در مدیریت سود .................................................................................................
‏68
‏2-3-5) مدیریت سود و رابطه‏ ی آن با هزینه ‏–‏ منفعت ...................................................................................
‏70
‏2-3-6) جایگاه مدیریت سود ...........................................................................................................................
‏71
‏2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار.....................................................................................................
‏72
‏2-3-8) روش‌های مدیریت سود ......................................................................................................................
‏73
‏2-3-9) ابزارهای مدیریت سود ..........................................................................................................................
‏74
‏2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ..................................................................................................
‏77
‏2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ............................................................................................................
‏80
‏2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود ........................................................................................
‏82
‏بخش سوم: پیشینه تحقیق.................................................................................................................................
‏83
‏2-4-1) تحقیقات خارجی................................................................................................................................
‏83
‏2-4-2) تحقیقات داخلی..................................................................................................................................
‏88

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری و مدیریت سود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد