دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت

پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت

نمونه فصل دوم پایان نامه دانشگاه و صنعت پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعتدانلود پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت پیشینهومبانینظریدانشگاهوصنعتپیشینهمبانینظریدانشگاهصنعت

-------

پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت
پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 225
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 225 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق دانشگاه وصنعت
‏2 ‏قسمت‏ ‏اول‏ : ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏در‏ ‏جهان‏ 13
‏1-1-2 ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏با‏ ‏صنعت‏ ‏و‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏نتا‏ی‏ج‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏در‏ ‏خارج‏ ‏از‏ ‏ا‏ی‏ران
‏(‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏موضوع‏ی‏)‏ . 13
‏2-1-2 ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏مطالعات‏ی‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏در‏ ‏جهان‏ 16
‏2-2 ‏قسمت‏ ‏دوم‏ : ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 30
‏1-2-2 ‏تار‏ی‏خچه‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏با‏ ‏صنعت‏ ‏و‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏در‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران
‏(‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏موضوع‏ی‏)‏ . 30
‏2-2-2 ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏مطالعات‏ی‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 33
‏3-2 ‏قسمت‏ ‏سوم‏ : ‏مبان‏ی‏ ‏نظری‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ 40
‏1-3-2 ‏همکاری‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 40
‏2-3-2 ‏همکاری‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏مطالعات‏ ‏در‏ ‏غرب‏ 41
‏3-3-2 ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏مطالعات‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 42
‏4-3-2 ‏دستاورد‏ ‏تعامل‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ ‏در‏ ‏امر‏ی‏کا‏ ‏و‏ ‏انگلستان‏ 42
‏5-3-2 ‏ارتباط‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏کوچک‏ ‏و‏ ‏متوسط‏ ‏با‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏توسعه‏ ‏مل‏ی‏ 45
‏6-3-2 ‏ارتباط‏ ‏دانشگاهها‏ ‏با‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏کوچک‏ ‏و‏ ‏متوسط‏ 46
‏7-3-2 ‏جهان‏ی‏ ‏شدن‏ ‏اقتصاد‏ ‏و‏ ‏هدف‏ ‏گذاری‏ ‏آموزش‏ ‏عال‏ی‏ ‏به‏ ‏سمت‏ ‏تول‏ی‏د‏ ‏دانش‏ ‏کاربردی‏ 47
‏8-3-2 ‏ظهور‏ ‏دانشگاههای‏ ‏جد‏ی‏د‏ ‏به‏ ‏منزله‏ ‏مغز‏ ‏جامعه‏ ‏هوشمند‏ ‏و‏ ‏پاسخگو‏ ‏به‏ ‏ن‏ی‏ازهای‏ ‏علم‏ی‏ ‏بازار‏ 49
‏9-3-2 ‏تأث‏ی‏ر‏ ‏ارتباطات‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏الملل‏ی‏ ‏و‏ ‏توسعه‏ ‏علم‏ی‏ ‏در‏ ‏تقو‏ی‏ت‏ ‏تعامل‏ ‏دانشگاهها‏ ‏و‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ 50
‏10-3-2 ‏آموزش‏ ‏از‏ ‏راه‏ ‏دور‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات‏ ‏به‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ 50
‏11-3-2 ‏ظهور‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دانش‏ ‏و‏ ‏اقتصاد‏ ‏دانش‏ 50
‏12-3-2 ‏تفاوت‏ ‏در‏ ‏انتقال‏ ‏تکنولوژی‏ ‏از‏ ‏دانشگاه‏ ‏به‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دانش‏ ‏محور‏ ‏و‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏توسعه‏ ‏محور‏ ‏در
‏دانشگاههای‏ ‏هلند‏ 51
‏13 -3-2 ‏مشکلات‏ ‏موجود‏ ‏در‏ ‏مدل‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏توسعه‏ ‏محور‏ ‏و‏ ‏مدل‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏دانش‏ ‏محور‏ 51
‏14-3-2 ‏همکار‏ی‏های‏ ‏علم‏ی‏ ‏ب‏ی‏نالملل‏ی‏ ‏آموزش‏ ‏عال‏ی‏ ‏و‏ ‏کمک‏ ‏به‏ ‏کاهش‏ ‏فاصله‏ ‏م‏ی‏ان‏ ‏دانش
‏و‏ ‏فناوری‏ ‏صنعت‏ی‏ 52
‏15-3-2 ‏اهداف‏ ‏آموزش‏ ‏عال‏ی‏ ‏و‏ ‏ارتباط‏ ‏آن‏ ‏با‏ ‏اقتصاد‏ ‏بازار‏ 52
‏16-3-2 ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏کارآ‏یی‏ ‏ب‏ی‏رون‏ی‏ ‏آموزش‏ ‏عال‏ی‏ ‏در‏ ‏پ‏ی‏شبرد‏ ‏اهداف‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏و‏ ‏اقتصادی‏ 52
‏17-3-2 ‏روشهای‏ ‏تشو‏ی‏ق‏ی‏ ‏دولت‏ ‏برای‏ ‏برقراری‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 53
‏18-3-2 ‏انواع‏ ‏مدل‏ ‏های‏ ‏حما‏ی‏ت‏ی‏ ‏دولت‏ ‏از‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏کوچک‏ ‏و‏ ‏متوسط‏ 56
‏19-3-2 ‏پشت‏ی‏بان‏ی‏ ‏و‏ ‏توسعه‏ ‏بنگاههای‏ ‏اقتصادی‏ 57
‏20-3-2 ‏تفاوتهای‏ ‏فرهنگ‏ی‏ ‏م‏ی‏ان‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 58
‏21-3-2 ‏قوان‏ی‏ن‏ ‏و‏ ‏مجموعه‏ ‏مبان‏ی‏ ‏اخلاق‏ی‏ ‏همکاری‏ ‏با‏ ‏صنعت‏ 59
‏22-3-2 ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏چ‏ی‏ست؟‏ 60
‏23-3-2‏اهم‏ی‏ت‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏در‏ ‏اقتصاد‏ ‏بازار‏ 60
‏24-3-2 ‏کنترل‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏و‏ ‏خلق‏ ‏دانش‏ ‏دردانشگاههای‏ ‏انگلستان‏ 61
‏25-3-2 ‏وضع‏ی‏ت‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 61
‏26-3-2 ‏اهداف‏ ‏سازمان‏ ‏جهان‏ی‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏معنوی‏ 62
‏27-3-2 ‏اهداف‏ ‏تنظ‏ی‏م‏ ‏آ‏یی‏ننامه‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏در‏ ‏دانشگاه‏ ‏ها‏ 62
‏28-3-2 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏مالک‏ی‏ت‏ ‏فکری‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 63
‏29-3-2 ‏خطر‏ ‏و‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏در‏ ‏معرض‏ ‏خطر‏ ‏در‏ ‏پروژه‏ ‏های‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ی‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 63
‏30-3-2 ‏رازداری‏ ‏ی‏ا‏ ‏انتشار‏ ‏نتا‏ی‏ج‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏از‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ ‏و‏ ‏دانشگاه‏ ‏ها‏ 64
‏31-3-2 ‏نقش‏ ‏واسطهها‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 65
‏32-3-2 ‏الگوی‏ ‏توسعه‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 66
‏1-32-3-2 ‏وظا‏ی‏ف‏ ‏و‏ ‏ساختارهای‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏واسطه‏ ‏داخل‏ی‏ 66
‏2-32-3-2 ‏وظا‏ی‏ف‏ ‏و‏ ‏ساختار‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏واسطه‏ ‏خارج‏ی‏ 67
‏33-3-2 ‏نقش‏ ‏واسطههای‏ ‏خارج‏ی‏ ‏غ‏ی‏رمتمرکز‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏م‏ی‏ان‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ . 67
‏34-3-2 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏استقلال‏ ‏واسطه‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏کنترل‏ ‏آنها‏ ‏در‏ ‏تعامل‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 67
‏35-3-2 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏مال‏ی‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏بهبود‏ ‏ا‏ی‏ن‏ ‏تعامل‏ . 68
‏36-3-2 ‏رو‏ی‏کردهای‏ ‏تع‏یی‏ن‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏و‏ ‏ق‏ی‏مت‏ ‏گذاری‏ ‏خدمات‏ ‏دانشگاه‏ ‏به‏ ‏صنعت‏ 70
‏37-3-2 ‏توز‏ی‏ع‏ ‏درآمد‏ ‏حاصل‏ ‏از‏ ‏فعال‏ی‏تهای‏ ‏ارتباط‏ ‏با‏ ‏صنعت‏ 70
‏38-3-2 ‏توز‏ی‏ع‏ ‏درآمد‏ ‏بدست‏ ‏آمده‏ ‏از‏ ‏تجاری‏ ‏کردن‏ ‏حق‏ ‏اختراعها‏ ‏و‏ ‏حق‏ ‏امت‏ی‏ازها‏ 71
‏39-3-2 ‏توز‏ی‏ع‏ ‏درآمد‏ ‏بدست‏ ‏آمده‏ ‏از‏ ‏هز‏ی‏نههای‏ ‏بالاسری‏(‏سربار‏) ‏ی‏ا‏ ‏مازاد‏ ‏درآمد‏ ‏ا‏ی‏جاد‏ ‏شده‏ 71
‏40-3-2 ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏کارکنان‏ ‏در‏ ‏ارتباط‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 72
‏41-3-2 ‏استخدام‏ ‏کارکنان‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏منابع‏ ‏انسان‏ی‏ 73
‏42-3-2 ‏مدل‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏انواع‏ ‏پاداشها‏ 74
‏1-42-3-2 ‏پاداشهای‏ ‏مال‏ی‏ 75
‏2-42-3-2 ‏ارتقاء‏ .. 75
‏3-42-3-2 ‏پاداشهای‏ ‏غ‏ی‏رمال‏ی‏ 76
‏43-3-2 ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏دانشگاه‏ی‏: ‏بررس‏ی‏ ‏ظهور‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏گذاری‏ ‏در‏ ‏شرکتهای‏ ‏انشعاب‏ی‏ ‏دانشگاه‏ی‏ 76
‏44-3-2 ‏مق‏ی‏اس‏ی‏ ‏برای‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏جهتگ‏ی‏ری‏ ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏در‏ ‏دانشگاهها‏ 77
‏45-3-2 ‏مدل‏ ‏ساختاری‏ ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ ‏دانشگاه‏ی‏ 78
‏46-3-2 ‏کارآفر‏ی‏ن‏ی‏ 79
‏47-3-2 ‏اجزای‏ ‏نظام‏ ‏مل‏ی‏ ‏نوآوری‏ 80
‏48-3-2 ‏بن‏ی‏انهای‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏نوآوری‏ ‏در‏ ‏کانادا‏ ‏و‏ ‏نقش‏ ‏برنامههای‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ی‏ ‏دانشگاه‏ی‏ ‏بر‏ ‏نوآوری‏ 81
‏49-3-2 ‏پارکهای‏ ‏علم‏ی‏،‏ ‏حلقه‏ ‏ضروری‏ ‏زنج‏ی‏رة‏ ‏نوآوری‏ ‏در‏ ‏صنعت‏ ‏و‏ ‏بازار‏ 82
‏50-3-2 ‏نقش‏ ‏پارکهای‏ ‏علم‏ی‏ ‏و‏ ‏فناوری‏ ‏در‏ ‏تبد‏ی‏ل‏ ‏پژوهش‏ ‏به‏ ‏دانا‏یی‏ ‏و‏ ‏کاربرد‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏اقتصاد‏ 83
‏51-3-2 ‏پارکهای‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ی‏ ‏و‏ ‏پژوهش‏ی‏ ‏در‏ ‏تعامل‏ ‏دانشگاهها‏ ‏و‏ ‏صنا‏ی‏ع‏ 85
‏52-3-2 ‏وضع‏ی‏ت‏ ‏پارکهای‏ ‏علم‏ی‏ ‏و‏ ‏فناوری‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 86
‏53-3-2 ‏بررس‏ی‏ ‏اثر‏ ‏مجاورت‏ ‏جغراف‏ی‏ا‏یی‏ ‏و‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏دانشگاه‏ ‏در‏ ‏همکاری‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت
‏در‏ ‏انگلستان‏ 87
‏54-3-2 ‏پ‏ی‏شن‏ی‏ازهای‏ ‏توسعه‏ ‏علم‏ی‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ 88
‏55-3-2 ‏دانستن‏ی‏های‏ ‏ضروری‏ ‏قبل‏ ‏از‏ ‏انجام‏ ‏پروژه‏ ‏های‏ ‏پژوهش‏ی‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 88
‏56-3-2 ‏جا‏ی‏گاه‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏در‏ ‏فرآ‏ی‏ند‏ ‏نوآوری‏ 91
‏57-3-2‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏و‏ ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏آن‏ 92
‏58-3-2 ‏روشهای‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ 92
‏59-3-2 ‏مراحل‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ . 93
‏60-3-2 ‏چالشها‏ ‏و‏ ‏مشکلات‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ 94
‏61-3-2 ‏تع‏یی‏ن‏ ‏م‏ی‏زان‏ ‏و‏ ‏قابل‏ی‏ت‏ ‏تجاری‏ ‏شدن‏ ‏پژوهشها‏ 96
‏62-3-2 ‏بررس‏ی‏های‏ ‏مختلف‏ ‏در‏ ‏تجاری‏ ‏کردن‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏دانشگاه‏ی‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 98
‏63-3-2 ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏و‏ ‏انتخاب‏ ‏دق‏ی‏ق‏ ‏پروژهها‏ ‏در‏ ‏تعامل‏ ‏م‏ی‏ان‏ ‏دانشگاه‏ ‏و‏ ‏صنعت‏ 100
‏64-3-2 ‏انتخاب‏ ‏پروژه‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ی‏ ‏مناسب،‏ ‏تسر‏ی‏ع‏ ‏در‏ ‏تجاری‏ ‏شدن‏ ‏ی‏افتههای‏ ‏پژوهش‏ 101
‏65-3-2 ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏پتانس‏ی‏ل‏ ‏تجاری‏- ‏چک‏ ‏ل‏ی‏ست‏ ‏امت‏ی‏ازبندی‏ ‏پروژه‏ ‏ها‏ ‏در‏ ‏اولو‏ی‏ت‏ ‏بندی‏ ‏تجاری‏ ‏شدن
‏تحق‏ی‏قات‏ ‏دانشگاه‏ی‏ 101
‏66-3-2 ‏اصول‏ ‏پ‏ی‏ش‏ ‏ن‏ی‏از‏ ‏تجاری‏ ‏سازی‏ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏در‏ ‏آمر‏ی‏کای‏ ‏شمال‏ی‏ 101

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه و مبانی نظری دانشگاه و صنعت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه دانشگاه و صنعت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد