دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای , خرید , ارزان , پیشینه , و , مبانی , نظری , افت , تحصیلی , و , بازیهای , رایانه , ای ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 52 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>مبانی نظری وپیشینه تحقیق افت تحصیلی وبازیهای رایانه ای فصل دوم الف – ادبیات تحقیق مقدمه 7 تعریف افت تحصیلی 7 علتهای افت تحصیلی 8 تعریف ارزشیابی و انواع آن 10 تعریف اندازه گیری و مفاهیم مربوط به آن 14 فواید بازی های رایانه ای برای کودکان 26 تاثیرات بازی های رایانه ای خشونت آمیز بر روی کودکان و نوجوانان 29 راهکارهای مداخله ی ممکن و احتمالی 46 ب-مروری بر تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع در داخل یا خارج از کشور 48 فصل دوم الف : ادبیات تحقیق ب : مروری بر تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع در داخل یا خارج کشور مقدمه : در جوامع امروز، همه ملتها با هر نظام سیاسی و اجتماعی، پیشرفته و در حال پیشرفت به مسئله آموزش و پرورش توجه دارند و نسبت به دیگر فعالیتهای اجتماعی برای آن اهمیت بیشتری قائل هستند(خیّر،1365). این توجه بی دلیل نیست و برمنطقی قوی بنیاد نهاده شده است. زیرا امروز، تربیت فرزندان را از مهمترین نیازهای زندگی اجتماعی می شناسند. انگیزش از موضوعات روانشناختی است که توجه بسیاری از روانشناسان و متخصصان تعلیم و تربیت را به خود معطوف داشته است. در این میان شناسایی عوامل مهم و موثر در انگیزش تحصیلی در ارتباط با ویژگیهای آموزشگاهی و اجتماعی افراد کمک شایان توجهی به بهبود و وضعیت تحصیلی دانش آموزان خواهد کرد. تعریف افت تحصیلی : افت تحصیلی نمره ای است که دانش آموز در امتحان بدست آورده است ، با توجه به اینکه سقف نمرات تا نمره 20 میباشد ، نمرات پائین تر از 20 به میران که از آن کاهش پیدا می کند افت تحصیلی می شود و باعث تکرار پایه تحصیلی می شود . تکرار پایه تحصیلی عبارت است از : تکرار یک کلاس برای دانش آموزان که در خلال یک سال تحصیلی در همان کلاس پایه ای که در سال قبل به سر می برده به تحصیل ادامه دهد . علتهای افت تحصیلی : علل و عوامل گوناگونی در مسئله افت تحصیلی مداخله دارند ، نظریه پردازان آموزش و پرورش این عوامل را دسته بندی کرده و در گروههای کلی آنهارا معرفی و مورد بحث قرار داده اند که به ذکر بعضی از این دسته بندی ها می پردازیم ، این دسته بندی ها توسط ماهنامه آموزش استان اصفهان بیان شده است . بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند . 1 - علت های مربوط به خود دانش آموز 2 – علت های مربوط به اجتماع و خانواده و عقب ماندگی خانواده 3 – علتهای مربوط به اجتماع و محیط خارج از مدرسه 4 – علتهای مربوط به آموزشگاه علاوه بر علتهای بالا می توان علل دیگر را به آن اضافه کرد که خانم فرقانی رئیسی در رابطه با شناسایی و علل افت تحصیلی اینگونه بیان می دارند : علل متعددی از نظر محیطی و وضعیت جسمانی می تواند به عنوان عامل نقش داشته باشد ، نظیر وضعیت خانوادگی از نظر تغییرات ناگهانی اقتصادی و روانی حوادث ناگهانی در تشکل خانواده ، مرگ یا جدایی و یا اختلالات خانوادگی ، تولد کودک جدید ، مهاجرت از شهری به شهر دیگر ، جابجایی مدرسه و حتی گاه جابجایی مقاطع تحصیلی ، مثلا از دبستان به دوره راهنمایی یا دبیرستان و یا حتی گاه تغییر معلم و یا مشکلات روانی دانش آموزان در دوره نوجوانی و یا بیماری جسمانی کودک در یک دوره خاص و در دبیرستان عدم انتخاب رشته تحصیلی مناسب با استعداد دانش آموز . علل دیگری که در زمینه مربوط به معلم در مورد افت تحصیلی می توان ذکر کرد ، فهرست وار به شرح زیر است : 1 – خصوصیات فردی معلم 2 – عدم انگیزه کاری لازم و علاقه به رشته کاری 3 – نداشتن کارآیی و تخصص لازم شغلی 4 – نداشتن معلومات کافی و لازم در رابطه با کلاس در رشته مورد تدریس 5 – عدم کارآیی در انتقال داشته ها و معلومات خویش به فراگیران 6 – عدم توجه به مسائل روانشناسی یادگیری و بهره گیری از روشهای آموزشی علمی و مطلوب 7 – تکیه بر روی معلم محوری به جای دانش اموز محوری 8 – عدم شناخت دانش آموزان و توجه به مشکلات و ناراحتی ها و به طور کلی ناتوانی های روحی و جسمی دانش آموزان و احیانا کوشش در جهت برطرف نمودن آنها 9 – اعمال تنبیه بدنی معلمان با شاگردان 10 – ندیدن دوره های پیش از خدمات و ضمن خدمت تعریف ارزشیابی : ارزشیابی در آموزش و پرورش تعاریف متعددی دارد. 1 - کرونباخ ( cronbach) :ارزشیابی را جمع آوری و به کار گیری اطلاعات در جهت اتخاذ تصمیم برای یک برنامه آموزشی تعریف می کند. ( شیرازی،علی، ص 236) 2- بی بای ( Beeby) : ارزشیابی را فراگرد جمع آوری و تفسیر منظم شواهدی که در نهایت به قضاوت ارزشیابی نظر به این که به اقدام شخصی بیانجامد ، می داند. ابعاد این تعریف : جمع آوری شواهد ، تفسیر ، قضاوت و تصمیم گیری است. ( شیرازی ، علی ،ص 236),   برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری افت تحصیلی و بازیهای رایانه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد