دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی , خرید , ارزان , پیشینه , و , مبانی , نظری , اسناد , و , ابعاد , آن , با , پیشرفت , تحصیلی ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 45 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>فصل دوم:پیشینهنظری وپژوهشی خلاصه فصل اسناد نظریه های اسناد سو گیری های اسناد اسنادهای اصلی ابعاد اسناد اسنادها؛موفقیت وشکست اسناد وجنسیت اسناد وپیشرفت تحصیلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق اسناد وابعان آن با پیشرفت تحصیلی فصل دوم : پیشینه نظری و پژوهشی خلاصه فصل :دراین فصل ابتدا مفهوم اسناد تعریف می شود و سپس به بررسی نظریه های مختلفی که در این زمینه ارائه شده است، می پردازیم . دو مفهوم اساسی که در زمینه اسناد وجود دارد شامل اسنادهای علی و ابعاد علیت توصیف خواهد شد. موفقیت و شکست در حوزه های آموزشگاهی ، جنسیت و پیشرفت تحصیلی از موضوعهای مرتبط با اسناد می باشد که در اینجا مورد بررسی قرار گرفته است. اسناد قبل از پرداختن به بحث اسناد تعاریفی چند در این رابطه بیان می کنیم. هایدر(1958)به نقل از خداپناهی (1379) می گوید که اسناد عبارتست از فرآیندی که افراد بکار می برند تا رویدادها(رفتارها) را به عوامل زیر بنایی آنها پیوند دهند. تمز و وریشن (1997)توضیح میدهند که اسنادها گمانهایی هستند که درباره علل رفتار دیگران و خودمان داریم . این گمانها تاثیر عمده ای در ارتباطات اجتماعی دارند . بارتال (1978)اظهار می دارد که اسناد استنباطی است که یک مشاهده گر درباره علل رفتار خود یا دیگران بعمل می آورد. ولفولک (1993) اسناد را این گونه تعریف می کند که اسناد چگونگی تبیینات و توجیهات ودرک موفقیتها وشکست ها می باشد . تمز و وریشن در مورد این که چرا مردم اسناد سازی می کنند ، توضیح می دهد که عمدتاً ساختن اسنادها به این دلیل است که مردم نیاز به درک رفتار خود و دیگران دارند. فرض اساسی صاحبنظران اسناد براین متکی است که انسان می خواهد درباره ساختار علی محیط خویش هر چه بیشتر شناخت پیدا کند وبداند که چه واقعه ای رخ داده است و این واقعه به چه انگیزه ای قابل اسناد است. تمز و وریشن (1997) توضیح میدهد که مردم علت رویدادی را جستجومی کنند که آن رویداد توجه آنها را جلب کند ، تاثیر شخصی بر آنها داشته باشد و آن رویداد برای آنها غیر منتظره باشد. نظریات مختلفی رابطه بین رفتار، شناخت وجنبه های مختلف اسناد ، دلایل اسناد و تاثیر فرآیند اسناد بر رفتار را مورد بررسی قرار می دهند،نظریات اسنادی بر شناخت و ادراک فرد از رویدادها مبتنی بوده و بر این باورند که انسانها بر انگیخته شده اند تا ساختار رفتارهای خویش و رفتار های دیگران را هر چه بیشتر مورد بررسی قرار دهند و نسبت به آنها شناخت پیدا کنند. نظریه های اسنادی یکی از نظریه پردازانی که بعنوان پرچمدار نظریه اسناد محسوب می شود هایدر است.هایدر هم در زمینه علتها و هم در زمینه ابعاد اسناد به بررسی و تحقیق پرداخته است. هایدر (1958) هایدر برای اولین بار در مورد علل رفتار و رویدادها و درک این علل و توضیحاتی که افراد در این رابطه بکار می برند صحبت می کند. او اعتقاد دارد که انسانها همواره در پی شناخت و ارزیابی محیط هستند . هایدر رفتار را تابعی از عوامل فردی و محیط می داند. (عوامل محیطی ، عوامل فردی) تابعی = رفتار B =F(P ,E ) هایدر دریافت که اگر چه تببین های فراوانی بر رویدادهای مختلف وجود دارد، اما مناسب است که آن تببین ها را در دودسته عمده و اساسی شخصی (درونی) و موقعیتی (بیرونی) تقسیم کنیم(سابینی ،1992). چنانچه انسان در شناخت و ارزیابی عوامل درونی و بیرونی دچار اشتباه گردد یا تنها یکی از عوامل را مورد توجه قرار دهد دچار خطای اسنادی می گردد. بنابراین اگر عوامل به درستی شناخته نشود و مورد تجزیه و تحلیل قرار نگیرد ممکن است انتظارات غلطی در فرد شکل بگیرد واین انتظارات مبانی رفتار آینده فرد تلقی شود.بدین ترتیب قضاوت ما در یک موقعیت وامکان دگرگونی آن در آینده تا حد زیادی به اسنادما به عوامل درونی و بیرونی بستگی دارد . (خداپناهی ،1379). هایدر در یک طبقه بندی عوامل را به سه دسته پایدار و ناپایدار ، درونی وبیرونی و قابل مهار و غیر قابل مهار تقسیم می کند .به فرض کوشش شخصی به عنوان یک عامل درونی و قابل مهار می باشد .در صورتی که کوشش فرد دیگر به عنوان یک عامل بیرونی قابل مهار می باشد ویا توانایی شخص به عنوان یک عامل درونی ، غیر قابل مهار و پایدار توصیف شده است درصورتیکه دشواری تکلیف به عنوان یک عامل بیرونی ، غبر قابل مهار وپایدار در نظر گرفته شده است. مهار پایایی متغیر عوامل قابل مهار غیر قابل مهار پایدار ناپایدار پایدار ناپایدار دورنی کوشش پایدار شخصی کوشش ناپایدارشخصی توانایی شخصی نوسان توانایی شخصی خستگی شخص خلق وخو بیرونی کوشش پایدار فرد دیگر کوشش ناپایدار فرددیگر توانایی فرد دیگر دشواری تکلیف نوسان توانایی فرد دیگر شانس خستگی خلق و خو جدول 2-1-طبقه بندی ادراک موفقیت و عدم موفقیت (خداپناهی،1379) جونز و دیویس دیگر نظریه پردازان روانشناسی اجتماعی در پی شناخت افراد از طریق مشاهده و استنباط از رفتار می باشند که در ذیل به توصیف آن می پردازیم. نظریه جونز ودیویس (1956),   برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اسناد و ابعاد آن با پیشرفت تحصیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد