دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت

مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت

دانلود مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت خرید ارزان مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت

-------

مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت
مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 109
حجم فایل: 97
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 109 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناختفصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق2-1مقدمه2-2 مبانی نظری تحقیق2-2-1تعاریف مدیریت کلاس 2-2-2 اهداف مدیریت کلاس2-2-3 سازمان دهی و مدیریت کلاس2-2-4 ابعاد مدیریت کلاس2-2-5 فنون مدیریت کلاس2-2-6 موانع مدیریت کلاس درس2-2-7 خلاصه ای از اصول سه سبک ایجاد نظم و انضباط در کلاس2-2-8 تئوریهای مدیریت کلاس2-2-9 سبکهای مدیریت کلاس2-2-10 اصول کلی مدیریت کلاس2-2-11 فراشناخت2-2-12- تعاریف فراشناخت2-2-13 ابعاد فراشناخت2-2-14 آموزش مهارتهای یادگیری شناختی وفراشناختی2-2-15 نظراتی در باب ارتقا ء فراشناخت2-3 پیشینه تحقیقات انجام یافته 2-3-2 تحقیقات خارجی2-4 نتیجه گیریادبیات و پیشینه تحقیق2-1مقدمه :توانایی اداره کلاس و ایجاد رفتار مطلوب در دانش آموزان، بخشی مهم از کار معلم در کلاس و زمینه مناسب برای یادگیری است. به نظرمی رسد معلم برای اداره مطلوب کلاس به دو مهارت نیاز دارد :1- برقراری ارتباط موثر و مثبت با دانش آموزان 2- مدیریت کلاس این دو مهارت باعث تسهیل امر آموزش و کاهش رفتارهای نامطلوب در دانش آموزان می شود. جو کلاس در هرشرایط بر نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه، مطالعه، تحصیل و حتی خود پنداری آنان تاثیر می گذارد (کدیور، 1382، 227). ارتباط مناسب میان معلم و دانش آموز، اغلب محور اثر بخشی معلم است. ارتباط مفید مستلزم آن است که معلمان از شناخت لازم وجامع هم نسبت به موضوع درسی وهم نسبت به دانش آموزان خویش برخوردار باشند، چنین امری برایجاد یک پل ارتباطی بین دانش آموزان و موضوع درسی کمک می کند، معلمان را نیز قادر می سازد که موضوع درسی را به شاگردان خویش تفهیم کنند. برعکس ارتباط سطحی و ضعیف میان معلم و دانش آموز موجب می شود که حتی یادگیری مطالب ساده نیز میسرنباشد. بنابراین روابط مبتنی بر محبت، احترام و باور متقابل میان معلم و دانش آموز می تواند بر میزان انگیزه دانش آموز تاثیر گذارد. مدیریت کلاس درس به مفهوم ایجاد شرایط لازم برای تحقق یادگیری است و بر این اساس می توان گفت که مهارتهای مدیریت کلاس زیر بنای کل موفقیت درتدریس است. این امر در کلاس های درس مدارس ایران که مملو از دانش آموزان است، ازاهمیت خاصی برخوردار است. برای اعمال مدیریت بر کلاس درس و ایجاد شرایط بهینه برای یادگیری، خود معلم باید فردی کارا باشد تا از مهارتهای مدیریت کلاس درس بهره بگیرد. و لازم است که معلمان با شیوه های مدیریت کلاس و مهارت های ارتباط با دانش آموز آشنا بوده، برحسب موقعیت و فضای کلاس آن را به نحو مطلوب به کار ببندند. 2-2 مبانی نظری تحقیقدر این بحث ابتدا مباحث نظری مفهوم مدیریت کلاس و سپس ادبیات مفهوم فراشناخت بررسی شده است.2-2-1تعاریف مدیریت کلاس با توجه به گستردگی مفهوم مدیریت، تعاریف مختلفی از آن ارائه شده است که می توان گفت از لحاظ تاکید بر روی جنبه های مختلف کلاس درس متفاوت هستند. برخی تعاریف، مدیریت کلاس را هم معنا با واژه انضباط توصیف کرده اند. چنانکه به بیان کوهن (1996) مفهوم مدیریت آنچنان که در دنیای اقتصاد بکار میرود بیانگر نقش سرپرستی وکنترل کننده درارتباط با کارکنان است؛ ازاین رو می توان با کمی تسامح این تعریف را در مدیریت آموزش و کلاس درس به کاربرد. مدیریت کلاس بیشتر یک برنامه انضباطی است که شامل باورها و ارزشها ی معلم، راجع به انضباط میشود (دنیس مور، 2003). همچنین دویل (1986) مدیریت کلاس را ایجاد و حفظ نظم اجتماعی، به منظور آرامش و یادگیری بهتر تعریف میکند. به بیان او این واژه با اندک خوش بینی برابر با انضباط است « درمان بدرفتاری ها و اختلالاتی که درمحیط آموزش رخ میدهد » (زاکرمن، 2000). ولفگانگ و گلیکمن دریک تعریف جامع از مدیریت کلاس آن را دارای سه جنبه اساسی می دانند؛ به گفته آنها مدیریت کلاس، کلیه تلاشهای معلم برای سرپرستی فعالیتهای کلاس است که شامل تعاملات اجتماعی، رفتار دانش آموزان ویادگیری است؛ بنابراین مدیریت کلاس، انضباط را در بر می گیرد ولی محدود به آن نیست (مارتین، 1996).

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود مبانی نظری مدیریت کلاس،سبکهای مدیریت کلاس،فراشناخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد