-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 43 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژیفصل دوم : ادبیات تحقیق2-1. ارزیابی عملکرد 112-1-1.تعاریف 112-1-2. دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 122-1-3. تاریخچه ارزیابی عملکرد 122-1-3-1. ارزیابی عملکرد در ایران 132-1-4. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد 132-1-5. ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کار آمد 142-2. مدل های ارزیابی عملکرد 142-2-1. مدل های اندازه گیری عملکرد...................................................................................................................... 142-2-1-1. مدل سینک و تاتل 152-2-1-2. ماتریس عملکرد(1989) 16 2-2-1-3. هرم عملکرد(1991) 162-2-1-4. تحلیل ذی نفعان(2001)........................................................................................................................... 172-2-1-5. چارچوب مدوری و استیپل(2000)....................................................................................................... 182-2-1-6. الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد......................................................................................................... 192-2-2-7. کارت امتیازی متوازن...................................................................................................................................192-2-1-8. مدل تعالی سازمانی اروپا....................................................................................................................... ......202-2-1-9-مدل دمینگ.......................................................................................................................................... ..... 212-2-1-10. مدل مالکولم بالدریج.......................................................................................................................... 212-2-1-11. مدل تعالی در کسب وکار.................................................................................................................. 21 2-3. بررسی سیستم ارزیابی عملکرد وانتخاب مناسب ترین سیستم......................................................................... 222-3-1. دلایل انتخاب کارت امتیازی متوازن....................................................................................................... 232-4. معرفی مدل کارت امتیازی متوازن........................................................................................................ 252-4-1. روش امتیازی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد................................................................ 282-4-2.منظرهای روش امتیازی متوازن............................................................................................................. 282-4-2-1. منظر مالی ...................................................................................................................................... 292-4-2-2. منظر مشتری................................................................................................................................... 292-4-2-3. منظر فرایندهای داخلی کسب و کار............................................................................................. 292-4-2-4.منظر یادگیری و رشد..................................................................................................................... 302-4-3. روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد............................................................... 302-4-4. چرا استراتژی ها در عمل پیاده نمی شوند؟........................................................................................... 312-4-4-1.مانع مربوط به عدم انتقال استراتژی............................................................................................... 322-4-4-2. مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان با استراتژی...................................................................... 322-4-4-3. مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد....................................................................................... 332-4-4-4.مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم........................................................................................ 332-4-5.بر طرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن.................................................... 332-4-5-1. بر طرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی............................................................................. 332-4-5-2. برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان.............................................................. . 342-4-5-3 . بر طرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم.............................................................. 342-4-5-4. برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد................................................................. 352-4-6. توازن در ارزیابی متوازن................................................................................................................. 352-4-6-1. توازن بین سنجه های مالی و غیر مالی.......................................................................................... 352-4-6-2. توازن بین ذی نفعان داخلی و خارجی.......................................................................................... 352-4-6-3. توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت...................................................................................... 362-4-6-4. توازن بین شاخص های هادی و توابع عملکرد................................................................................ 36 2-4-7. نقشه استراتژی................................................................................................................................... 362-4-7-1. وجوه نقشه استراتژی..................................................................................................................... 382-5.سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن........................................................................................... 39 2=5=1. سیستم جامع مدیریت کارت امتیازی متوازن برای متصل ساختن استراتژی به عملیات......................... 392-5-1-1. مرحله نخست : تنظیم استراتژی............................................................................................. 392-5-1-2. مرحله دوم :برنامه ریزی استراتژیک.................................................................................. 412-5-1-3. مرحله سوم : هم سویی سازمان با استراتژی........................................................................ 422-5-1-4. مرحله چهارم:برنامه ریزی عملیات.................................................................................... 42 2-5-1-5. مرحله پنجم:کنترل،نظارت و یادگیری......................................................................... 43 2-5-4-6. مرحله ششم :سنجش و ساز گار کردن استراتژی............................................................... 432-5-2. سنگ بنای موفقیت.............................................................................................................. 43 2-5-3. حمایت مدیریت ارشد.......................................................................................................... 43 2-5-3. مدیریت پروژه...................................................................................................................... 44 فصل دوم: ادبیات تحقیق