-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 70 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه پژوهش اهداف آموزش و پرورش دوره ابتداییفصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 13مقدمه 141-2 اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی 151-1-2 اهداف اعتقادی 152-1-2 اهداف اخلاقی 163-1-2 اهداف علمی و آموزشی 164-1-2 اهداف فرهنگی، هنری 165-1-2 اهداف اجتماعی 166-1-2 اهداف زیستی 177-1-2 اهداف سیاسی 178-1-2 اهداف اقتصادی 172-2 ویژگی های کودکان در دوره ابتدایی 173-2 مواد و برنامه های درسی دوره ابتدایی 204-2 درون داده های نظام آموزش ابتدایی 221-4-2 منابع انسانی 222-4-2 منابع مادی نظام آموزش ابتدایی 231-2-4-2 منابع کالبدی 232-2-4-2 منابع تجهیزاتی 253-4-2 منابع مالی 255-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر دانش آموزان 266-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر معلم 287-2 تاثیر محیط بر فعالیت های نظام آموزشی 298-2 کلاس های درس چند پایه 309-2 مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مدارس 32 1-9-2 افت تحصیلی و عوامل موثر بر آن 322-9-2 ترک تحصیل 343-9-2 نارسایی های یادگیری ویژه 3510-2 مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس 371-10-2 ترس از مدرسه 372-10-2 فرار از مدرسه 373-10-2 اختلال لجبازی و نافرمانی 384-10-2 رفتارهای نامناسب یا ناپخته 395-10-2 بیش فعلی همراه با کمبود توجه 396-10-2 اضطراب 407-10-2 بی نظمی در سلوک 4111-2 مدارس و دانش آموزان موفق 4112-2 فضاهای آموزشی مدارس 421-12-2 کلاس درس نظری 422-12-2 کلاس درس تجربی 4313-2 فضاهای پرورشی 451-13-2 کتابخانه 462-13-2سالن چند منظوره 463-13-2 نمازخانه 474-13-2 اتاق فعالیت های پرورشی 475-13-2 اتاق بهداشت رکت های اولیه 4714-2 فضای اداری 4715-2 فضاهای پشتیبانی یا خدماتی 491-15-2 سرویس های بهداشتی 492-15-2 آبخوری دانش آموزان 493-15-2 انبار نظافت و شستشو 494-15-2 انبار تجهیزات و وسایل 4916-2 فضاهای گردش 521-16-2 راهروها 522-16-2 پله ها 5217-2 فضاهای باز یا محوطه 531-17-2 فضای صف جمع و تفریح 532-17-2 فضای سبز، باغچه و درختکاری 53 3-17-2 پارکینگ وسایل نقلیه 5418-2 مکان یابی واحدهای آموزش 571-18-2 کاربری های سازگار 572-18-2 کاربری های ناسازگار 573-18-2 جهت یابی 574-18-2 شعاع دسترسی 5819-2 انجمن اولیا و مربیان 5820-2 پیشینه تحقیق 61فصل دومادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه تعلیم و تعلم در دنیای امروز مفهومی متفاوت با گذشته دارد. تحول علم و فناوری، تحول در فرایند فعالیتهای آموزشی را انکار ناپذیر ساخته. هرگز نمی توان با طرز تلقی گذشته و سوگیریهای کهنه به دانش آموزان و تربیت آنها نگریست(شعبانی،1385). آموزش صحیح می تواند فرد را به یادگیری علوم و فنون و سعادت، زندگی زیبا و مطلوب هدایت و او را در جهت تعالی و رشد قرار دهد، تا بتواند از امکان و توانمندیهای گوناگون خود در موقعیت ها استفاده کند(سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان،1386). از نظرکمی به خاطر شمول تعداد زیاد دانش آموزان، عمومیت یافتن دوره ابتدایی در مقایسه با سطوح دیگر تحصیلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و قسمت عمده ای از امکانات، نیروی انسانی، برنامه های تحقیقاتی در این دوره متمرکز شده است(نجفی،1371).