دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 63
قیمت: 35000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

اعتماد در سازماندر سالهای اخیر، استفاده از مفهوم اعتماد، افزایش قابل ملاحظه ای در ادبیات مدیریت داشته است. در اکثر تعاریف اعتماد، به یک کارکرد کلیدی اشاره میشود که عبارت است ازمدیریت ریسک و عدم اطمینان و آسیب پذیری که در تبادلات وجود دارد. در واقع اعتماد،شکل متفاوتی از اطمینان یک نوع ارتباط است زیرا قضاوتهای مبتنی براعتماد در سطحی از عدم اطمینان نسبت به انگیزشهای دیگران به وجود میآیند کاستالدو (2007) هفتاد ودو تعریف انجام شده از سال1960میلادی را گردآوری نموده است که بیشتر صاحب نظران براین باورند که اعتماد در برگیرنده انتظارات مثبت در خصوص رفتارهای دیگران می باشد که البته بااقدامات دیگران نیز ممکن است مورد آسیب قرار گرفته وبه آن خدشه وارد شود.تعریفی از اعتماد که از عمومیت وپذیرش بیشتری برخوردار است توسط «مایر » وهمکارانش (1995میلادی) ارائه شده است که عبارت است از :"میزان آسیب پذیری تمایلات واشتیاق یک طرف تعامل به اقدامات طرف مقابل (باتوجه به انتظاری که از عملکرد طرف مقابل در انجام رفتاری خاص دارد ،که برای اعتمادکننده دارای اهمیت است)بدون در نظر گرفتن توانایی کنترل و نظارتی که فرد بر طرف مقابل اعتماد گفته می شود ."«انتظارات» نوعا به باور در توانایی ،خیرخواهی وصداقت اعتمادشونده در انجام تعهداتی که به اعتمادکننده دارد ،اشاره دارد. «اهمیت تمایلاتی که آسیب پذیراست»نیز بیانگر این موضوع است که اعتماد با اعمال ریسک مرتبط است به گونه ای که اشتیاق به طرف مقابل را پایین آورد. اگر اقدامات با اطمینان کامل وبدون ریسک همراه باشد ،نیازی به اعتماد نخواهد بود.اعتماد زمانی مورد نیاز است که بین عوامل ،ارتباط متقابل وجودداشته باشد،بطوری که منافع یک طرف بدون اعتماد و اتکا به طرف مقابل قابل تحقق نباشد.(jagdz15p.260)2-1-1)سطح اعتماداعتماد به فرد ،گروه وسازمان جز سطوح اعتماد است.تحقیقات نشان می دهند که عدم اعتماد به یک کمپانی از عمده ترین دلایل خریدنکردن مشتریان می باشد. پر مخاطره بودن محیط اینترنت و ترس از کلاهبرداری ها و سوء استفاده از کارت های اعتباری از جمله دلایل عدم اعتماد مشتریان می باشد.در نتیجه عدم اعتماد منجر به عدم وفاداری مشتری می شود. عواملی چون حفظ حریم خصوصی و امنیت، مارک معتبر، تائید شخص ثالث،شرایط و ضوابط استاندارد، قابلیت اطمینان، ارتباطات و تعاملات در رفع نگرانی مشتریان و افزایش اعتماد آنها موثر است.2-1-2) ابعاد اعتماد: ابعادکلیدی پنهان درمفهوم اعتمادکدامند؟مدارک وشواهدتازه پنج بعدراشناسایی کرده است:صداقت،شایستگی،ثبات،وفاداری،رکوراست بودن. (شکل شماره2-1) شکل 2-1 ابعاد اعتمادطبق نظررابینز1)صداقت: صداقت بردرستی وشرافت دلالت دارد.به نظر می رسد که به هنگام ارزیابی میطان قابل اعتمادبودن دیگری این بعدبا اهمیت از بقیه باشد.(بدو درک ویژگی اخلاقی وصداقت اولیه دیگران ،دیگر ابعاد اعتماد معنی نخواهد داشت)(Robbins 2003:145)[21]2)شایستگی :شایستگی دانش ومهارت های میان افراد و دانش ومهارت های فنی رادربرمی گیرد.ایا شخص می داند راجع به چه چیزی سخن می گوید؟احتمال قریب به یقین این است که وقتی به توانایی های کسی احترام نمی گذاریم ، به سخنانش گوش نمی دهیم .باید این باورراداشته باشیم که شخص مورد نظربرای اجرای انچه به انجام ان قول می دهد مهارت ها وتوانایی های لازم رادارد.3)ثبات:ثبات به پایایی ،پیش بینی پذیری وقضاوت مناسب در برخورد با وضعیت ها دلالت دارد.نداشتن ثبات در گفتار وعمل از اعتماد می کاهد.این بعد برای مدیران بسیار مناسب است.هیچ چیززودتر از ناهماهنگی میان آنچه مدیران اجرایی موعظه می کنند وآنچه انتظاردارند همکارانش به آن عمل کنند مورد توجه قرار نمی گیرد.4)وفاداری:وفاداری یعنی میل به حفظ آبروی دیگری داشتن .لازمه اعتماد آن است که انسان بتواند به اشخاص اتکا کند تا فرصت طلبانه عمل نکنند.5)رک وراست بودن:آیا می شود به افراد برای باز گو کردن همه حقیقت اعتماد کرد؟چنین می نماید که اعتماد صفت اولیه ملازم رهبری است.جزئی از وظیفه رهبر ،کارکردن با افراد برای یافتن وحل مشکلات بوده وخواهدبود،ولی اینکه آیارهبران به آگاهی وتفکر خلاق لازم برای حل مشکلات می رسند یاخیر به این بستگی دارد که افراد تا چه حد به آنان اعتماد دارند.اعتماد و قابلیت اعتماد داشتن به دیگران ،دسترسی رهبررابه آگاهی وهمکاری تعدیل می کند.2-1-3 تعریف اعتماد :اعتماد در قلب تمام روابط است (مورگان وهانت ،1994) تعاریف زیادی از اعتماد در رشته های علمی گوناگون ارائه گردیده است به طوری که روانشناسان اعتماد رابه عنوان یک صفت شخصی ،جامعه شناسان به عنوان یک ساخت اجتماعی واقتصاد دانان اعتماد را به عنوان یک مکا نیزم انتخاب های اقتصادی تعریف می کنند(مک نایت ،2002) در قلمرو روانشناسی اجتماعی ،روسو وهمکاران (1998 ،ص394) اعتمادرا به عنوان "ادراکاتی در مورد ویژگی های دیگران و یک تمایل مربوط شده به آسیب پذیری دیگران "را بیان می کنند.دراین مفهوم ،مصرف کنندگان ممکن است از تجارت الکترونیک استفاده نکنندچراکه آنها فاقد اعتماد در کسب وکار اینترنتی هستند (گرووال وهمکاران ،2004)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اعتماد در سازمان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد