دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 135
حجم فایل: 978
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 135 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارزیابی عملکردو تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام ( عدم اطمینان )فصل دوم :مروری بر ادبیات تحقیق1 – 2 گفتار اول مبانی مدیریت و الگوهای ارزیابی عملکرد 161– 1– 2 مقدمه 162 – 1 – 2 سیر تاریخی مدیریت 183 – 1 – 2 مفاهیم سازمان و مدیریت: 204 – 1 – 2 مکاتب مدیریت علمی 275 – 1 – 2 سطوح، مناطق، مهارتها و مسئولیت های مدیریت 426 – 1 – 2 اثر بخشی عملکرد مدیران 512 - 2 گفتار دوم : حسابداری مدیریت 701 - 2 – 2 مقدمه 702 - 2 – 2 تاریخچه حسابداری مدیریت 703 – 2 – 2 مفاهیم حسابداری مدیریت 794 – 2 – 2 ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری مدیریت 855 – 2 – 2 حرفه حسابداری مدیریت 866 – 2 – 2 آیین رفتار حرفه ای 887 – 2 – 2 کاربردهای حسابداری مدیریت : 909 – 2 – 2 جایگاه حسابداری مدیریت درجهان امروز 1033 – 2 گفتار سوم : تمرکز و عدم تمرکز در سازمان 1051 – 3 – 2 مقدمه 1052 – 3 – 2 تعریف تمرکز و عدم تمرکز 1053 – 3 – 2 اصول تفویض اختیار : 1064 – 3 – 2 محدودیت های تفویض اختیار 1075 – 3 – 2 عوامل تعیین کننده حدود و میزان تفویض اختیار : 1086 – 3 – 2 ارتباط تصمیم گیری و تمرکز 1117 – 3 – 2 ارتباط تمرکز، پیچیدگی و رسمیت 1168 – 3 – 2 محاسن و معایب عدم تمرکز: 1204 – 2 گفتار چهارم : ابهام ( عدم اطمینان ) 1211 – 4 – 2 مقدمه 1212 – 4 – 2 تعریف محیط 1213 – 4 – 2 محیط عمومی در برابر محیط اختصاصی 1224 – 4 – 2 محیط واقعی در برابر محیط ذهنی 1235 – 4 – 2 رابطه محیط و ساختار سازمان 1246 – 4 – 2 چارچوب ارزیابی محیط 1267 – 4 – 2 سازش با محیط نامطمئن 1298 – 4 – 2 چارچوبی برای واکنش های سازمان دربرابر محیط نامطمئن 1375 – 2 گفتار پنجم : پیشینه تحقیق 139مقدمه از بدو شناخت آگاهانه واقعیت های اجتماعی، انسانی، اقتصادی و ... توسط انسان و با توجه به ﻣﻮﻗﻌﻴﺖهائی که در شرایط خاصی بوجود آمدند( اعم از بازار ، سیاست، اقتصاد، مسائل انسانی و ...) مدیریت شناخته شد و شیوه ای گردید برای هدایت کردن و راهنمایی نمودن عقلانی و منطقی امور از طریق سازمان دادن به فعالیت ها و تعیین استراتژی ها برای حصول به هدف یا اهداف مورد انتظار.مدیریت به تعریف فوق محدود نمی(گردد، بلکه به عبارتی ﻣﻰتوان آن را فن توفیق عوامل توسعه اقتصادی شامل زمین، کار ، سرمایه و هماهنگی دانست که مدیریت بخشی اعظم و عمده آن یعنی هماهنگی را شامل ﻣﻰشود. به تعبیری دیگر مدیریت عبارت می باشد از مهارت تبدیل برنامه ها به اهداف پیش بینی شده در مطلوب ترین کیفیت و همچنین انجام دادن اهداف سازمان از طریق هماهنگی منابع انسانی، مالی، فنی و اطلاعاتی در متن محیط مشخص و معینی با توجه به عواملی از طریق بدعت(گذاری ، خلاقیت، مسئولیت مشترک و بالاخره داشتن علم و هنر متشکل کردن، هماهنگ نمودن، رهبری و کنترل فعالیت های گروهی به منظور رسیدن به هدف و یا هدفهای مشترک تعریف نمود.مدیریت دارای تعاریف و تعابیر فراوانی است که با توجه به استنباط تعریف کننده آن شکل و مفهوم ویژه ای دارد ولی علیرغم تفاوت های ظاهری، کلیه تعارف دارای یک و یا چند وجه مشترک از قبیل «هماهنگی» ، « تلفیق مساعی فکری و مادی » برای نیل به هدف های مشترک هستند. به طور کلی در کلیه تعاریف، حصول به هدف یا هدفهای معین مورد تاکید بوده زیرا بدون وجود هدف، مدیریت معنی و مفهومی نخواهد داشت.بنا به نظر استیفن لینستید مدیریت یک فرآیند اجتماعی و هسته مرکزی سازمان رسمی است که عهدﻩدار سازمان دادن به هرنوع از فعالیت ها و اطلاعات و گروه های غیر رسمی فعال در سازمان ﻣﻰباشد.( لینستید،1995؛13 ) . به عقیده رابرت کرایتر ، مدیریت عبارت می باشد از فرآیند حل مسائل مربوط به تامین اهداف سازمان به نحو مطلوب، از طریق استفاده موثر و کارآمد از منابع در یک محیط در حال تغییر. به زعم وی عناصر تشکیل دهنده این تعریف عبارت می باشند از :فرآیند حل مسائل از طریق تصمیم گیری / هدف های سازمان و توجیه این اهداف/ کارائی/ منابع کمیاب / محیط در حال تغییر.(کرایتر،1980؛6 ) . پیتر دراکر درباره مدیریت چنین می گوید : مدیریت علمی است که یک گروه بی هدف را به یک گروه هدف دار و موثر تغییر می دهد. به عبارت دیگر مدیریت با اعمال تغییر در گروﻩهای انسانی عامل تحول و ابداع اجتماعی می باشد. به تعبیر وی ابداع و نوآوری چیزی نیست جز اینکه دگرگونی ها را به چشم فرصت ها نگریستن و از آنها برای ایجاد تحول بهره گرفتن (دراکر،1987؛18 ). مری پاکر فالت از مدیریت بعنوان عامل ایجاد تغییرات اجتماعی نام برده و جوهره اصلی آن را هنر و دانش هماهنگ کردن عوامل انسانی با ضرورت های اجتماعی دانسته است. به عقیده وی مدیریت عبارت از علم ، هنر و یا سلیقه متشکل کردن، هماهنگ نمودن، رهبری، کنترل و اداره فعالیت های دسته جمعی برای نیل به هدف در حداکثر کارائی می باشد ( متکالف و اورویک،1940؛11) . از تعریف فوق چنین استنباط می شود که مدیریت شامل فعالیت هایی است که انجام اهداف و مقاصدی را هدایت می نماید و مدیران افرادی هستند که درگیر این فرآیند می باشند.پرستون و پست می گویند فعالیت های مدیریتی بدون توجه به عوامل انسانی قابل بحث و گفتگو ﻧﻤﻰباشد و موفقیت مدیران در سازمان ها با فعالیت هایی که انجام می دهند معلوم می گردد نه با صرف عنوان شغل سازمانی. مدیریت به نظر نامبردگان عبارت می باشد از فرآیند هدف گذاری، هماهنگی منابع انسانی و فنی و مالی در متن محیطی مشخص و معین (پرستون و پست،1990؛6 ). گریفین با اندک تفاوتی با تعریف فوق می گوید مدیریت عبارت می باشد از هماهنگی منابع مختلف اعم از انسانی، فیزیکی، مالی و اطلاعاتی که با توجه به اصول سازماندهی، برنامه ریزی، تصمیم(گیری ، رهبری و کنترل انجام می شود. ( گریفین،1990؛7 ) .به هر حال مدیریت با عنوان تعریفی که از آن ارائه می شود به اعتقاد «ابراهام مازلو» دارای دو بعد ساختاری اساسی است و اول بهره برداری اقتصادی و سعی در بالا بردن کیفیت کالا، ارائه خدمات و غیره که از این مرحله بُعد توجه به تولید را شامل می شود. دوم مسائل اجتماعی و انسانی، یعنی مراقبت در رعایت بهداشت روانی کارکنان، دادن انگیزش و تشویق آنها در حرکت به سوی«خودشکوفایی» اعمال روش و تکنیک های لازم برای افزایش احساس امنیت و وفاداری به سازمان و غیره می باشد که این بُعد توجه به انسان عنوان شده است. این دو بعد اساسی چنانچه در نسبت مناسب قرار گیرند کارائی مدیریت در بالاترین حد ممکن را باعث ﻣﻰشوند. 2 – 1 – 2 سیر تاریخی مدیریتعقاید و نظرات مدیریت به سادگی و ناگهانی بوجود نیامده بلکه در طول قرن ها و با تاثیر گرفتن از سه نیروی تعیین کننده شکل گرفته اند. این نیروها که عبارت می باشند از نیروهای اجتماعی، نیروهای اقتصادی، نیروهای سیاسی نه تنها فرآیند مدیریت را از گذشته های دور در احاطه داشته اند بلکه به تئوری امروزین مدیریت همچنان گذشته تاثیر خود را وارد می سازند، که به شرح زیر به آنها اشاره می(شود ( مازلو،1965؛39-28 ) .نیروهای اجتماعی نیروهای اجتماعی هنجارهای و ارزش هایی هستند که خصوصیات افراد از هر نوع فرهنگ خاصی را مشخص می سازند. طی سالهای سال ماهیت در حال تغییر دائمی نیروهای اجتماعی در کشورهای پیشرفته در تئوری های مدیریت تاثیر فراوانی گذاشته اند. در روزهای اولیه تاسیس شرکتها، موسسات صنعتی و یا اداری، صاحبان شرکت یا موسسه خود عهده دار مدیریت می شدند. با گسترش کسب و کار، مدیران حرفه ای برای مدیریت موسسه یا شرکت دعوت شدند و کار سازمان یافته به تدریج ریشه گرفت و حقوق اجتماعی کارگران و کسب و کاری که به آن مشغول بودند و بصورت غیر قابل تصوری در طول این سالها تغییر نمود.در سالهای بسیار پیش کارگران روزانه اجرت دریافت می داشتند و دائما در معرض تهدید اخراج بودند. امروزه قدم های بلندی در راه بهبود مسائل اجتماعی کارگران برداشته شده است. ورود جریان افکار آزادی خواهانه و اعمال عدالت درمحیط کار به نحو فزاینده ای امری معمولی و عادی شده است. کارکنان و کارگران به وسیله قوانین پوشش داده می شوند و سازمان ها به طور روزافزونی به ارزش ها و نیازهای کارگران توجه و حساسیت نشان ﻣﻰدهند (اسکات، 1988؛298-277 ). تغییرات در این نیرو و سایر نیروها نقش مهمی در شکل دادن به تئوری مدیریت و مناطقی از قبیل «انگیزش» ، «رهبری» و «مدیریت منابع انسانی» ایفا نموده است. نیروهای اقتصادی همانند نیروهای اجتماعی،نیروهای اقتصادی نیز در شکل گرفتن تئوری های مدیریت نقش بسزایی داﺷﺘﻪاند. اغلب کشورهای سرمایه داری، که دارای اقتصاد آزاد بر پایه اصول مالکیت خصوصی، آزادی اقتصادی و رقابت بازار همراه با نقش محدود حکومت می باشند، فرایندی را بوجود آورده اند که در تکوین تئوری های مدیریت نقش قابل توجهی داشته است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و تمرکز و عدم تمرکز در سازمان و ابهام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد