دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 91
حجم فایل: 127
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 91 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرتفصل دوم : بررسی پیشینه پژوهشمقدمــه 16الف- بررسی نظریه ها 192-1- ارتباطات 192-1-1- اهمیت ارتباطات 192-1-2- تعاریف ارتباطات 222-1-3- فرآیند ارتباط 262-1-3-1- منبع 262-1-3-2- رمزگذاری 272-1-3-3- وسیله 272-1-3-4- رمزگشایی 282-1-3-5- دریافت کننده 282-1-3-6- بازخورد 292-1-4- مسیر ارتباطات 292-1-4-1- ارتباطات عمودی 29الف- مسیر رو به پایین 29ب- ارتباطات رو به بالا 302-1-4-2- ارتباطات در سطح افقی 312-1-5- مدل ارتباطات 322-1-6- اصول ارتباطات 352-1-7- ارتباطات سازمانی از دیدگاه مکاتب مختلف مدیریت 382-1-7-1- دیدگاه کلاسیک ها در مورد ارتباطات: 382-1-7-2- نظریه نئوکلاسیک ها و ارتباطات 402-1-7-3- دیدگاه سیستمی در مورد ارتباطات 402-1-7-4- دیدگاه اقتضایی و ارتباطات 412-1-7-5- دیدگاه مراوده ای یا تعاملی در مورد ارتباطات 412-1-8- اثربخشی در ارتباطات میان فردی 422-1-9- ویژگی های اثربخشی 432-1-9-1- گشودگی 432-1-9-2- همدلی 452-1-9-3- حمایتگری 462-1-9-4- مثبت گرایی 462-1-9-5- تساوی 472-1-9-6- همانندی «تشابه با هم» و «تخالف با هم» 472-1-10- موانع ارتباطی 482-2- قدرت 612-2-1- اهمیت قدرت 612-2-2- تعاریف قدرت 622-2-3- قدرت در سطوح مختلف سازمان 652-2-3-1- قدرت در سطح عمودی 652-2-3-1-1- منابع قدرت مدیران رده ی عالی سازمان 662-2-3-1-2- منابع قدرت مدیران رده میانی سازمان 692-2-3-1-3- منابع قدرت مدیران رده ی پایین سازمان 692-2-3-2 - قدرت در سطح افقی 712-2-4- روابط قدرت 722-2-4-1- رابطه صف و ستاد 732-2-4-2- تشکیل دسته ها و ائتلاف 742-2-5- منابع قدرت بر اساس پژوهش های فرنچ و راون 752-2-6- انواع رویکردها به قدرت 772-2-6-1- راسل و قدرت: 782-2-6-2- هیکس، گولت و قدرت: 792-2-6-3- گالبرایت و قدرت: 812-2-6-4- اتزیونی و قدرت: 83ب- پیشینه پژوهشهای انجام شده 852-3- پژوهش های پیرامون ارتباطات سازمانی 852-3-1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور: 852-3-2- پژوهش های انجام شده در خارج از کشور: 892-4- پژوهشهای پیرامون منابع قدرت 992-4-1- پژوهش های انجام شده در داخل کشور 992-4-2- پژوهش های انجام شده و در خارج از کشور 108نتیجه گیری کلی 121مقدمــهارتباطات فرآیندی است که از طریق آن افراد وسازمانها، به اهداف خود دست می یابند. از طریق ارتباط با دیگران؛ ما نگرشها ، ارزشها ، آرزوها ، خواسته ها و نیازهای خود را با دیگران تقسیم می کنیم. (آدنروپلانکت، 1997، ص 358).ارتباطات به معنای انتقال مفاهیم است. اگر هیچ تبادل اطلاعاتی یا فکری وجود نداشته باشد ارتباط به وجود نمی آید. . گوینده ای که سخنانش شنیده نشود یا نویسنده ای که نوشته اش خوانده نشود ارتباط برقرار نکرده است. برای اینکه ارتباط موفقیت آمیز باشد نه تنها معنای آن باید انتقال یابد، بلکه باید درک هم بشود. پس ارتباط انتقال دادن و درک مفهوم است. ارتباط کامل – اگر چنین چیزی امکان پذیر باشد- وقتی وجود دارد که فکر یا اندیشه ارسالی دقیقا به همان منظوری که ارسال شده است، دریافت شود. (اعرابی و همکاران ، 1379، ص 365).ارتباط عبارتست از فرآیندی که بدان وسیله افراد درصدد برمی آیند در سایه ی مبادله پیام های نمادین به مفاهیم مشترک دست یابند (پارسائیان و اعرابی، 1375، ص 1112).تعریفی که ما از ارتباطات نمودیم در برگیرنده سه نقطه اساسی است:1) این که ارتباطات مستلزم وجود افراد و مردم می شود. از این رو درک ارتباطات ایجاب می کند تا شیوه ای را که مردم با یکدیگر رابطه برقرار می کنند درک نمود.2) و اینکه ارتباطات مستلزم مفاهیم مشترک می گردد. یعنی برای اینکه افراد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، باید درباره مفاهیم ، واژگان، عبارت ها و اصطلاحاتی که به کار می برند به توافق نظر برسند.3) ارتباطات جنبه نمادی دارد یعنی به صورت اشاره، صدا ، حرف، عدد یا واژه می باشد که تنها نمایانگر یا نشان دهنده ی عقایدی می باشد که بایستی رد و بدل شوند (به دیگران داده شوند یا از آنها گرفته شوند).پارسائیان و اعرابی (1375) به نقل از هنری مینتزبرگ اهمیت ارتباطات را در ایفای سه نقش مدیریت بیان می کنند. نخست مدیران در نقشی که در ارتباط با دیگران دارند به عنوان مقام تشریفاتی و رهبر واحد سازمانی به حساب می آیند. مینتزبرگ از تحقیقاتی نام می برد که نتیجه ی آنها نشان می دهد که به طور متوسط هر مدیر ، 45 درصد وقت خود را صرف تماس با همکاران و حدود 45 درصد از وقت خود را صرف تماس با افراد خارج از سازمان می نماید و تنها ده درصد از وقت خود را مقامات بالاتر و ارشد می گذراند.سپس، با توجه به نقشی که مدیران در صحنه اطلاعات ایفا می کنند، درصدد برمی آیند از همکاران ، همتایان، زیردستان وافراد دیگری که با آنها تماس می گیرند. اطلاعاتی را به دست آورند، که بر کار و مسئولیت های آنان اثر می گذارد آنها متقابلا اطلاعات مهم و جالب به طرف مقابل می دهند. گذشته از این ، آنها اطلاعاتی را به عرضه کنندگان مواد اولیه، همتایان، همکاران و گروه های ذی ربط که در خارج از سازمان هستند؛ درباره ی کل واحد، می دهند.در نهایت، به عقیده مینتزبرگ، مدیران با توجه به نقشی که از نظر تصمیم گیری ایفا می کنند طرح های جدید را به اجرا درمی آورند. هر نوع مسئله ای را در رابطه با نزاع و کشمکش بین افراد حل، منابع موجود را بین اعضاء و دوایر تقسیم می کنند و به آنها تخصیص می دهند. اگرچه مدیران بسیاری از تصمیمات را به تنهایی می گیرند، ولی اساس این تصمیمات اطلاعاتی است که به آنها داده شده است. مدیران به نوبه خود باید این اطلاعات را به دیگران بدهند (به اطلاع آنان برسانند).از طرف دیگر قدرت ویژگی اساسی نقش یک مدیر بوده و زمینه ی اثربخشی او را در سازمان فراهم می سازد. در واقع یک پدیده ی اجتناب ناپذیر در سازمان است، که البته در سازمان ها مدیران به آن به عنوان یک پدیده ی منفی می نگرند. ولی حقیقت این است که این جریان ، ذاتا یک پدیده منفی نیست، بلکه منفی و مثبت بودن آن بستگی به قضاوت و نوع کاربرد آن دارد. یقینا اگر هدف از قدرت اهداف سازمانی باشد، می تواند پدیده ای مثبت و کارکردی محسوب گردد، و باعث پویایی سیستم و سازمان شود، اما اگر هدف از آن دستیابی به اهداف شخصی و فرد باشد، مطمئناً یک پدیده ی منفی و ناپسند خواهد بود.«قدرت» عبارت است از توان بالقوه ای که فردی دارا می باشد تا به وسیله ی آن بر فرد یا افراد دیگر و همچنین توان تصمیم گیری آنها اثر بگذارد، به گونه ای که افراد وادار می شوند تا کاری را انجام دهند. چنین تعریفی از قدرت شامل:1- توان بالقوه ای است که الزاما نباید بالفعل شود. زیرا امکان دارد قدرت وجود داشته باشد ولی از آن استفاده نشود . بنابراین قدرت یک توان بالقوه است.2- نوعی وابستگی است.3- وجود این فرض که افرادی که بر روی آنها اعمال قدرت شده است، در رفتار خود نوعی اختیار یا آزادی عمل دارند. (حقیقی و همکاران ، 1380، ص 402).

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباطات، مدل ارتباطات، اثربخشی در ارتباطات،قدرت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد