دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 334
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 106 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته هافصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق 2-1- مقدمه...............................................................................................................................................................11 2-2- بخش اول: کلیات ارتباط تحقیق و ترویج................................................................................................11 2-1-1- پیوند تحقیق و ترویج...............................................................................................................13 2-2-2- نظام دانش و اطلاعات کشاورزی............................................................................................16 2-2-3- شیوه های مرسوم ارتباطی تحقیق و ترویج کشاورزی در سطح جهان...........................20 2-2-4- پیشینه ی طرح های مشترک تحقیقی – ترویجی در ایران...............................................25 2-3- بخش دوم: کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»....................................................................27 2-3-1- سابقه و پیشینه ی تجربی طرح..............................................................................................27 2-3-2- اهداف طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها».....................................................................28 2-3-3- ویژگی های طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»............................................................29 2-3-4- اهمیت و ضرورت اجرای طرح................................................................................................30 2-3-5- رهیافت ترویجی طرح...............................................................................................................30 2-3-6- محتوا و موضوع یافته های تحقیقاتی و کاربردی طرح.......................................................31 2-3-7- روند اجرای طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»...........................................................33 2-3-8- الزامات اجرایی طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها».....................................................34 2-3-9- مناطق اجرای طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها» در استان کرمانشاه....................35 2-4- بخش سوم: کلیات ارزشیابی 2-4-1- تعاریف و مفاهیم ارزشیابی......................................................................................................38 2-4-2- اهداف ارزشیابی.........................................................................................................................41 2-4-3- ویژگی های ارزشیابی.................................................................................................................43 2-4-4- مسائل کلیدی ارزشیابی...........................................................................................................43 2-4-5- سطوح ارزشیابی.........................................................................................................................45 2-4-6- انواع ارزشیابی.............................................................................................................................47 2-4-6-1- انواع ارزشیابی با توجه به زمان.........................................................................47 2-4-6-2- انواع ارزشیابی از نظر کارائی..............................................................................48 2-4-6-3- انواع ارزشیابی از لحاظ درجه ی اعتبار............................................................48 2-4-6-4- انواع ارزشیابی با توجه به ارزشیابان.................................................................50 2-4-7- مدل های ارزشیابی....................................................................................................................50 2-4-7-1- مدل ارزشیابی مشارکتی...................................................................................52 2-4-7-2- مدل ارزیابی سریع و مشارکتی روستایی.......................................................56 2-4-7-3- مدل ارزشیابی مبتنی بر طبیعت....................................................................57 2-4-7-4- مدل ارزشیابی تجربی........................................................................................57 2-4-7-5- مدل مفهومی آون..............................................................................................58 2-4-7-6- مدل سلسله مراتبی بنت...................................................................................59 2-4-7-7- مدل ارزشیابی تفاوت ها (اختلاف یا ناهم خوانی)..........................................60 2-4-7-8- مدل ارزشیابی اعتبارگذاری..............................................................................61 2-4-7-9- مدل ارزشیابی اعتباربخشی..............................................................................61 2-4-7-10- مدل ارزشیابی مدافعه یا دوسویه.................................................................62 2-4-7-11- مدل ارزشیابی هدف آزاد...............................................................................62 2-4-7-12- مدل ارزشیابی مناسبات اجرایی...................................................................64 2-4-7-13- مدل ارزشیابی حقوقی....................................................................................64 2-4-7-14- مدل ارزشیابی قضایی.....................................................................................64 2-4-7-15- مدل ارزشیابی به مثابه روشنگری................................................................65 2-4-7-16- مدل ارزشیابی مبتنی بر استراتژی وضعیت ویژه......................................65 2-4-7-17- مدل ارزشیابی تایلر.........................................................................................66 2-4-7-18- مدل ارزشیابی استیک....................................................................................66 2-4-7-19- مدل ارزشیابی تصمیم گیری مدیریتی.........................................................67 2-4-7-20- مدل ارزشیابی هدف مدار..............................................................................67 2-4-7-21- مدل عمومی ارزشیابی....................................................................................68 2-4-7-22- مدل آزمایش اجتماعی...................................................................................68 2-4-7-23- مدل کارشناسی...............................................................................................68 2-4-7-24- مدل تخصص محور.........................................................................................68 2-4-7-25- ارزشیابی به عنوان خبرگی...........................................................................69 2-4-7-26- مدل منطقی ارزشیابی برنامه..........................................................................69 2-4-7-27- مدل سیپ..........................................................................................................70 2-5- بخش چهارم: پیشینه ی پژوهش.............................................................................................................76 2-6- چارچوب نظری تحقیق.............................................................................................................................89-1) مقدمه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد