دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار
پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزارپیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار - ‏رهبری خدمتگزار ‏ضرورت ‏تاکید ‏بر ‏اعتماد عمومی ‏و ‏اعتماد ‏درون ‏سازمانی ‏که ‏روز ‏به ‏روز ‏در ‏حال ...دانلود فایل

"

-------

پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار
پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 0
قیمت: 42900 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏رهبری خدمتگزار
‏ضرورت ‏تاکید ‏بر ‏اعتماد عمومی ‏و ‏اعتماد ‏درون ‏سازمانی ‏که ‏روز ‏به ‏روز ‏در ‏حال ‏کاهش ‏است ‏و ‏همچنین ‏الزام ‏توزیع ‏قدرت و ‏توانمندسازی ‏در ‏کشورهایی ‏که ‏فراگرد ‏دموکراتیزه ‏شدن ‏را ‏طی ‏می ‏کنند، ‏وجود ‏رهبری خدمتگزار ‏را ‏ضروری ‏ساخته است‏ ‏بدین منظور در این پژوهش از رهبری خدمتگزار به عنوان تعدیلگر استفاده شده است. ‏گرین لیف رهبر‏ی‏ خدمتگزار را چنین تعریف می ‌کند: رهبر‏ی‏ خدمتگزار روی خدمت ‌رسانی به دیگران تأکید می‌‌کند و منافع شخصی را فدای منافع دیگران می‌کند تا افراد از درایت و اختیار و سلامت بیشتری برخوردار شوند و خودشان تبدیل به رهبرانی خدمتگ‏ز‏ار ‏گردند.‏ رهبر‏ی‏ خدمتگزار‏ شامل چهار بُعد خدمت رسانی، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد و مهرورزی است‏(قلی پور و همکاران،1388،110).
‏2-3-1 تعریف رهبری:
‏به توانایی تاثیر گذاری ، انگیزه دادن به افراد و مشارکت در اثر بخشی و موفقیت سازمان رهبری می گویند. رهبری علم و هنر است . هنر رهبری مربوط به مهارت درک شرایط و موقعیت های رهبری و تاثیر گذاری بر دیگران برای بدست آوردن اهداف گروهی است در تعریف دیگر به فرایندی که با نفوذ در افراد ، آنان را به طور داوطلبانه و خود خواسته در راستای وصول به اهداف گروهی به تلاش وا میدارد گفته می شود.
‏رهبری ، فرایند تغییر هدف داری است که از طریق آن رهبر و پیروان از طریق مقصود مشترک به هم می پیوندند‏ و حرکت به سوی چشم انداز را آغاز می کنند.(نصر اصفهانی و نوری،1390)
‏گروهی رهبری را اثر گذاری بر افراد در انجام وظایفشان با میل و علاقه توصیف کرده اند . و گروهی رهبری را نفوذ بر زیردستان بیان نموده امند . در تعریفی دیگر با تاکید بر روابط بین افراد ، رهبری نفوذ بر مرئوسان از طریق برقراری ارتباط با آنان در تحقق اهداف سازمان بیان شده است به عبارت ساده رهبری فرایند است که ضمن آن مدیریت می کوشد تا با ایجاد انگیزه و ارتباطی مؤثر انجام سایر وظایف خود رادر تحقق اهداف سازمانی تسهیل و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند.(الوانی ،1388)
‏2-3-2 تعریف رهبری خدمتگزار:
‏درک و عمل به گونه ای که منافع دیگـران را به تمـایل و عـلاقه شخصی خویش مرجح می داند‏.‏
‏( Laub برای مشاهده توضیحات فایل  پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد