دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 99
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 89 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب اختلال سلوکبرمبنای R-VІ-DSM اختلال سلوک به همراه اختلال نافرمانی مقابله ای در ذیل طبقه ای به نام اختلالات رفتاری مخرب (Disruptive) طبقه بندی شده اند. به طور کلی رفتارهای ضداجتماعی و مقابله ای نگرانی اصلی در موارد ارجاع کودکان و نوجوانان به در مانگاه های روانپزشکی کودکان و نوجوانان است(2). هزینه ای که این اختلالات بر خود فرد، خانواده و جامعه تحمیل می کند بسیار زیاداست(8،4،1). محققین نشان داده اند که بچه های مبتلا به اختلال سلوک در مقایسه با بچه هایی که به طور کلی تشخیص های دیگر دارند، سن بالاتری دارند، به احتمال بیشتری دارای اختلالات هیجانی شدیدتر هستند، نیازمند درمان های طولانی تر و شدیدتر سرپایی هستند، و میزان بستری شدن در آن ها بالاتر است. هزینه ی درمان این افراد در 6 ماه، 278 درصد هزینه های درمانی بچه هایی بود که به سایر اختلالات روانپزشکی مبتلا بودند. در مقایسه ای که بین این افراد و افرادی که 10 تشخیص روانپزشکی دیگر را داشتند، معلوم شد که افراد مبتلا به اختلال سلوک بیشترین میزان اختلال را نشان می دهند (13). صرف نظر از آسیب های فردی و خانوادگی و باری که بر دوش سرویس های سلامتی تحمیل می کند، بیشتر بزهکاری ها در افراد کم سن و سال توسط افرادی صورت می گیرد که مبتلا به اختلال سلوک هستند(14). همچنین این افراد در بزرگسالی در معرض عواقب منفی زیادی قرار دارند. احتمال اینکه این افراد در بزرگسالی به بیماری های روانپزشکی دچار گردند بسیار بیش از افراد عادی است، نیز این افراد به احتمال بسیار زیادتری مشکلاتی را در حوزه کاری تجربه می کنند و ارتباطات وروابط زناشویی شان خشونت آمیز است(14،8،5) . تعریفاختلال سلوک در کودکان و نوجوانان با طرحی تکراری از رفتارهایی که حقوق افراد دیگر یا قوانین و هنجارهای اجتماعی را مورد تعدی قرار می دهد، مشخص می گردد. این رفتارهای ضداجتماعی به طور تیپیک در موقعیت های گوناگون وجود دارند و موجب اختلال عملکرد در مدرسه، خانه یا محل کار می گردند. در واقع علامت پاتوگونومیکی برای این اختلال وجود ندارد بلکه تشخیص براساس طیفی از علائم قرار دارد که تعداد، شدت ودوام آنها در یک دوره ی 12 ماهه به اندازه ی کافی برای مطرح کردن تشخیص باشد. رفتارهایی که به عنوان علائم این بیماری درنظر گرفته می شوند در 4 گروه قابل تقسیم بندی هستند: خشونت فیزیکی یا تهدید به آسیب رساندن به انسان ها وحیوانات؛ تخریب اموال و وسائل؛ کلاهبرداری یا دزدی و تعدی جدی از قوانین متناسب با سن. بر اساس مفاهیمی که در مورد ایجاد یا پیش بینی عاقبت آن وجود دارد، انواع مختلفی از زیر گروه ها برای آن پیشنهاد شده است. باید توجه کرد که هر چند این رفتارها ممکن است به مجرمیت های قانونی برای افراد کم سن وسال منجر گردد، اما این تشخیص با واژه ی بزهکاری همسان نیست(2).زیر گروه های اختلال سلوکبا توجه به هتروژن بودن این اختلال، طبقه بندی انواع مختلف آن در تعیین رویکردهای پیش گیرانه، درمانی و تخمین پیش آگهی اهمیت دارد. اما در این مورد اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. در ІІІ-DSM اختلال سلوک بر اساس ترکیب های ممکن از دو بعد جمعی بودن و خشونت ، به چهار زیر گروه تقسیم بندی گردید. در R-ІІІ-DSM این زیر گروه ها به دو دسته انفرادی و گروهی و یک دسته باقی مانده با نام نامتمایز تقلیل یافت و در VІ-DSM سن شروع (قبل یا بعد از 10 سال) اساس تقسیم بندی قرارگرفت. در ICD-10 اختلال به زیر گروه های اجتماعی، غیراجتماعی، موارد دیگر، غیر اختصاصی و محدود به خانواده تقسیم گردید(2). در یکcluster analysis علائم کودکان مبتلا به اختلال رفتاری Wolff دو گروه از بچه های مبتلا به اختلال رفتاری را تشخیص داد: خشن- بیش فعال و دیگری گروه ضد اجتماعی. تقسیم بندی رفتار خشن به طبقه های predatory و عاطفی یک تقسیم بندی مفید دیگر است(16،15). Patterson در بررسی خود برروی اختلال سلوک دو دسته ی علامتی را در کودکان تشخیص داد: در یکی ازگروه ها ، مشکل اولیه خشونت بود و در گروه دیگر مشکل برجسته دزدی بود. ساختار خانواده و پاسخ به درمان در دو گروه متفاوت بود؛ گروهی که مسئله ی اصلی اش دزدی بود پیش آگهی بدی داشتند(13). به تازگی تلاش هایی برای طبقه بندی افراد مبتلا بر اساس صفت سنگدلی صورت گرفته است(13). در واقع نشان داده شده است که وجود این صفت با مواجهات بیشتر با پلیس و تعداد وتنوع بیشتر علائم مرتبط است(17). بعضی از محققین بر اهمیت افتراق بین علائم آشکار (مانند مواجهه و دعوا) و پنهان (مانند فریبکاری،دزدی و دروغگویی) تاکید کرده اند، این دو دسته با افتراق بین گروه خشن و غیر خشن همپوشانی دارد. یافته هایی در دسترس است که نشان می دهد دو نوع مختلف از رفتارهای ضد اجتماعی پنهان وجود دارند: تعدی به وسائل( مثل دزدی) و تعدی از موقعیت ( مانند فرار از مدسه یا خانه). صاحب نظرانی دیگر متذکر شده اند که افتراق بین موارد مداوم در تمام عمر ( که در کودکی شروع می شود تا بعد نوجوانی ادامه می یابد) و محدود به نوجوانی ، می تواند از نظر بالینی وتحقیقاتی سودمند باشد(8). همه گیرشناسیشیوع اختلال سلوک از 1 تا 16 درصد گزارش شده است و اکثر مطالعات میزان آنرا در جمعیت عمومی تقریبا 5 درصد برآورد می کنند(8). بعضی از مطالعات با تغییر سن اختلافی را در شیوع اختلال سلوک مشاهده نکرده اند، در حالی که گروهی دیگر افزایش اندکی را با افزایش سن گزارش کرده اند. یک یافته ی ثابت در طول زمان این است که اختلال سلوک در کودکان و نوجوانانی که از خانواده هایی با وضعیت اقتصادی – اجتماعی پایین هستند و نیز در در محل زندگی شان میزان جرم و بی سازمانی اجتماعی بالا است، بیشتر است. مقایسه های شیوع بین نواحی شهری و روستایی نتایج متناقضی را نشان داده است(2). بررسی های میدانی در کشورهای در حال توسعه اندک هستند و دارای نارسایی های روش شناسی می باشند. یک مطالعه که در بنگلادش انجام شده است، شیوع اختلال سلوک را از 6 درصد (در مناطق شهری پرجمعیت حاشیه ای) تا 4/0 درصد (در مناطق شهری معمولی) گزارش کرده است. بررسی میدانی دیگری که در بنگلور انجام گردیده است میزان بسیار پایین تری را گزارش کرده است( حدود 2/0 درصد). یک بررسی که برروی یافته های پرسشنامه ها تکمیل شده برای افراد 6 تا 17 ساله از 9 فرهنگ مختلف صورت گرفته است، نشان داده است که اختلافات فرهنگی برروی رفتارهای بزهکارانه (حدود1 درصد) و رفتارهای خشن ( با شیوع حدود 5درصد) اثر چندانی ندارند(8).

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال سلوک و اختلالات رفتاری مخرب

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 181
حجم فایل: 101
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 181 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال کمبود توجه وبیش فعالی در کودکان فصل دوم 11اختلال مربوط به کمبود توجه (بیش فعالی) 12نشانه های کمبود توجه – بیش فعالی درکودکان 12عوامل موثر در بروز بیماری 21شیوع 25بیش فعالی و رابطه آن با جنسیت 26سبب شناسی 27خصوصیات بالینی (ADHD) 28درمان 30دارو درمانی 31رفتار درمانی 34روشهای عامل سنتی 34بازی چیست؟ 36عوامل موثر در بازی 37تاثیر جنس 37تاثیر هوش 38تاثیر سن 39تاثیر محیط 39بازی واهمیت آن 40ارزشهای بازی 41انواع بازی از دیدگاه پیاژه 43بازی تمرینی 43انواع بازیهای تمرینی 45بازی نمادین 46مراحل بازیهای نمادین 47انواع بازیهای نمادین 48بازی با قاعده 51نظریه های مربوط به بازی 52نظریه ی انرژی اضافی یا مازاد 52نظریه ی پیش تمرین 53نظریه ی استراحت و رفع خستگی 53نظریه ی تکرار فعالیتهای اجدادی 54نظریه ی تکرار فعالیتهای غریزی 55نظریه ی جبران 55نظریه ی اصل لذت 56کاتارسیس 56دیدگاه دکرولی درمورد بازی 57دیدگاه فروبل 58دیدگاه ژان شاتو 58دیدگاه پرز 59دیدگاه اشترن 60دیدگاه شارلوت بوهلر 60دیدگاه هارلوک 61دیدگاه اسپادگ 62طبقه بندی پارتن براساس میزان درگیری اجتماعی 64طبقه بندی لوون فلد 66بازیها از نظر اجرا 66اسباب بازی 68ویژگی های اسباب بازی 69انواع اسباب بازی 70ارزش درمانی بازی 76بازی درمانی چیست؟ 77بازی درمانی از نظر روش شناختی موضوع 78انشعاب بازی درمانی براساس نظریه روانکاوی 79بازی درمانی فعال 79بازی درمانی غیرفعال 80بازی درمانی گروهی 81مفاهیم و نظریه های بازی در قرن بیستم 82اتاق بازی درمانی 90شن بازی درمانی و تاریخچه آن 91اهمیت شن در تکنیک دنیا 99گستره ی نظریه کاف درشن بازی 104فرآیند بهبودبخشی و درمان شن بازی 106قدرت درمانی شن بازی از دیدگاه یونگ 108تعبیر وتفسیر با تاخیر 110از رمز درآوردن سینی های شن 113کودک از بازی با شن چه چیزهایی یاد می گیرد؟ 115مراحل رشدی پیاژه در شن بازی کودکان 119مروری بر تحقیقات انجام شده 125اختلال مربوط به کمبود توجه (بیش فعالی) کودکان از لحاظ فعالیت های حرکتی با یکدیگر تفاوت دارند. ممکن است همه کودکان به نظر بزرگسالان بیش فعال باشند ولی به نظر می رسد که بعضی کودکان هرگز از حرکت باز نمی ایستند. آنان درسنین پیش از دبستان بدون این که هدفی داشته باشند بدون وقفه می دوند، بالا میروند و می خزند وقتیکه بزرگتر می شوند ناتوانی مشخصی برای آرام نشستن نشان داده و بطور افراطی تمایل به بیقراری دارند. یک مشاهده گر می تواند دریابد که آنها بیش از کودکان دیگر فعال بود وفعالیتشان کیفیتی بی هدف و تصادفی دارد (آزاد 1380 ص 74).نشانه های کمبود توجه - بیش فعالی درکودکاناین علائم از سه جنبه مورد بررسی قرار می گیرند. الف) کمبود توجه 1-عدم توانایی درتمرکز و توجه کافی هنگام انجام کارها و فعالیت های روزانه (مثل: انجام تکالیف درسی و وظایف خانگی)2-احتمال ابتلا به مشکلات شنوایی 3-بی توجهی به سخنان سایرین4-ناتوانی در پیروی از فرمان ها و دستورالعمل ها 5-ناتوانی درطبقه بندی وسازمان دادن امور 6-عدم تمایل به انجام کارهایی که نیازمند فعالیت فکری و تمرکزند. 7-گم کردن مداوم اشیاء اسباب بازیها و وسایل مدرسه 8-فراموشی در انجام فعالیت های روزانه 9-حواس پرتی 10-داشتن رفتارهای تکانشی 11-ناتمام گذاشتن کارهاب)بیش فعالی 1-ناتوانی درآرام نشستن 2-دویدن، پریدن، جهیدن و بالارفتن های بیش از اندازه از میزو صندلی های اتاق3-ناتوانی درانجام بازی های ملایم وآرام 4-پرجنب و جوشی زیاد هنگام انجام کارها5-تند صحبت کردن مقطع کردن سخنان دیگران

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 136
حجم فایل: 123
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 136 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعیفصل دوم : پیشینه ی پژوهشاختلال های روانی 1-1پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانییونان باستان و توجیهات پزشکیقرون وسطی و دیوشناسیعصر خردگرایی و درمان مبتنی بر اصول اخلاقیعصر جدید و بیماری روانی1-2ملاک های تعریف نابهنجاریچشم اندازهای تاریخی رفتار غیرعادیدیدگاه های روانشناختی در مقابل دیدگاه های عضویزمینه فراهم استملاک های قانونیملاک های آماریملاک های انحراف از هنجارملاک های بهداشت روانیملاک های اجتماعی و روان شناختیچهار مباحثهملاک های بیماری روانی1-3رویکردها/ الگوهاالگوی پزشکی (یا زیست – شیمیایی) الگوی روان پویشیالگوی رفتاری الگوی شناختی الگوی ساختارگرای اجتماعیالگوی انسان گرا/ وجودگرا رویکرد تکاملیالگوی نظام های خانوادگیالگوی اجتماعی- فرهنگی الگوی فمینیستی (برابری طلبی زنان)رویکرد التقاطیدیدگاه زیست شناختیدیدگاه روان پویشیدیدگاه یادگیریدیدگاه شناختیدیدگاه انسان گرایی- هستی گراییدیدگاه اجتماعیارزش رویکرد تعاملیدیدگاه روان پویشی 4- راهنمای تشخیص و طبقه بندی راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM)رویکرد طبقه بندیسیستم چندمحوریپنج محور DSM-IV-TRمحور I: اختلال های بالینیمحور II: اختلال های شخصیت و عقب ماندگی ذهنیمحور III:بیماری های جسمانی:محور IV: مشکلات روانی- اجتماعی و محیطیمحور V: ارزیابی کلی عملکرداختلال های خُلقیاسکیزوفرنی و اختلال های مربوطاختلال های شخصیتاختلال های مرتبط با رشداختلال های مرتبط با پیری و شناختیاختلالهای مرتبط با مواداختلال های خوردن و اختلال های کنترل تکانهتجربه انسان در مورد اختلال های دورانیتاثیر اختلال های روانی بر فرد: داغ و پریشانیتاثیر اختلال روانی بر خانواده تاثیر اختلال روانی بر جامعه2-مکانیسم ها و سبک های دفاعی 2-1مکانیسم های دفاعی Defence mechanism (تعریف و کاربرد)مکانیسم ها و سبک های دفاعی مکانیزم های دفاعیطبقات و نمونه های مکانیزم های دفاعی 2-2نظریه ها و طبقه بندی های مختلف مکانیسم های دفاعیدفاع های نارسیستیکدفاع های نابالغدفاع های نوروزیدفاع های سالم طبقه بندی راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی (DSM-IV)پژوهش های انجام شده در داخل و خارج ایران اختلال های روانی 1-1 پیش زمینه تاریخی2-1 ملاک های تعریف نابهنجاری و اختلال روانی3-1 رویکردها/ الگوها1-1پیش زمینه تاریخیماقبل تاریخ و ارواح شیطانیبرخی از نابهنجاری های روانی سالها پیش شناخته شده اند. شواهد برجای مانده از دوران پیش از تاریخ حاکی از آن است که رفتارهای نابهنجار بیشتر به ارواح شیطانی نسبت داده می شد. شواهدی دال بر عملیات جن گیری وجود دارد همچنین جمجمه هایی با سوراخ های خاصی کشف شده اند. چنین برمی آید که این سوراخ ها به منظور فراری دادن ارواح خبیثه ایجاد شده باشند، رویه ای که امروزه ینز توسط بعضی از گروه ها به منظور دستیابی به هشیاری عمیق تر به کار می رود و ترفین کردن (ایجاد سوراخ با مته روی جمجمه) نام دارد. با وجود این، برخی پژوهشگران (ماهر و ماهر، 1985) معتقدند این سوراخ ها به احتمال زیاد ناشی از زخم های التیام یافته باشند، چرا که بیشتر این جمجمه ها متعلق به مردهاست و این سوراخ در قسمت های متعددی از جمجمه قرار دارند. این بدان معناست که این سوراخ ها تعمدی ایجاد نشده اند.یونان باستان و توجیهات پزشکیافلاطون، در قرن چهارم قبل از میلاد بین جنون طبیعی ناشی از بیماری فیزیکی و جنونی که موهبت الهی محسوب می شد، تمیز قائل شد. او اصرار داشت که اختلال روانی باید در خانواده درمان شود و بدلیل پافشاری او بود که معابدی به منزله ی آسایشگاه برای بیماران روانی درنظر گرفته شد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلال های روانی و مکانیسم ها و سبک های دفاعی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 140
حجم فایل: 397
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 140 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلالهای یادگیری وخواندنفصل دوم: مروری بر پیشینه تحقیقات بخش اول: مبانی نظری 221ـ تعریف اختلالهای یادگیری 222ـ سیر تحول تاریخی اختلالهای یادگیری 301) دوره بنیانگذاری: تحقیقات نخستین درباره مغز 302) دوره انتقالی: مطالعه بالینی کودکان 333) دوره یکپارچگی: رشد سریع برنامه های مدارس 434) دوره معاصر (از سال 1980 تا کنون) 443ـ طبقه بندی اختلالهای ویژه یادگیری بر مبنای DSM-IV-IR 441) اختلال خواندن 452) اختلال در ریاضیات 463) اختلال بیان نوشتاری 484) اختلال یادگیری که به گونه دیگر مشخص نشده است (NOS) 494ـ تعریف خواندن 505ـ تحول خواندن 556ـ مدل های خواندن 561) مدل پایین ـ بالا و مدل بالا ـ پایین 562) مدل تعاملی جبرانی 573) مدل پیوندگرایی 594) مدل آوایی 615) مدل ببین و بگو 636) مدل تعادل خواندن بیکر 637ـ نارساخوانی 701) تعریف نارساخوانی 702) نشانه های بالینی نارساخوانی 753) اختلالهای همراه با نارساخوانی 81الف ـ اختلالهای جانبی شدن 81ب ـ اختلالهای سازمان یافتگی فضایی ـ زمانی 82ج ـ نابهنجاری حرکات چشم ها 83د ـ تاخیر زبان گفتاری 85هـ ـ اختلالهای ادراکی 86و ـ اختلال حافظه کوتاه مدت 87ز ـ اختلال نارسایی توجه (ADD) و ADHD 88ح ـ اختلالهای رفتاری 914) شیوع نارساخوانی 945) تاریخچه نارساخوانی 956) سبب شناسی نارساخوانی 99الف ـ عوامل ژنتیکی 100ب ـ عوامل عصب شناختی 103ج ـ تقارن نیمکره های مغزی 107د ـ غلبه طرفی مغز 111هـ ـ عوامل حرکتی 114و ـ عوامل شناختی 115ز ـ عوامل رفتاری 118ح ـ عوامل محیطی 121ط ـ عوامل عاطفی 1228ـ دیدگاه های مختلف در مورد نارساخوانی 1249ـ نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی 12410ـ طبقه بندی نارساخوانی از دیدگاه نوروسایکولوژی 131الف ـ نارساخوانی اکتسابی 131ب ـ نارساخوانی تحولی 14011ـ فرآیند شکل گیری مدل تعادل خواندن از دیدگاه بیکر 14812ـ عملکرد نیمکره های مغزی از دیدگاه بیکر 15413ـ طبقه بندی نارساخوانی تحولی از دیدگاه بیکر 1561) نارساخوانی نوع L (زبان شناختی) 1562) نارساخوانی نوع P (ادراکی) 15614ـ بررسی اعتبار طبقه بندی نارساخوانی نوع P/L 15815ـسبب شناسی نارساخوانی تحولی نوع P/L 16216ـ شیوه های درمانی نوروسایکولوژی از دیدگاه بیکر 164بخش دوم: یافته های پژوهشی 168خلاصه 180فصل دوم:مروری بر پیشینه تحقیقات مطالب فصل دوم در دو بخش کلی، تحت عنوان مبانی نظری و یافته های پژوهشی مطرح می گردد: بخش اول: مبانی نظری 1ـ تعریف اختلالهای یادگیریاصطلاح اختلالهای یادگیری از نیاز به تشخیص و خدمت به دانش آموزانی برخاسته است که به طور مداوم در کارهای درسی خود با شکست مواجه می شوند، و در عین حال در چهارچوب سنتی کودکان استثنایی نمی گنجند. شاخه های علمی متعددی به این حیطه کمک کرده اند (مثلاً پزشکی، زبان شناسی، روان شناسی، و آموزش و پرورش)، و حاصل این چندرشته ای بودن مبنایی، سبب بوجود آمدن اصطلاحات و تعریفهای متعددی گردیده است. اصطلاح اختلالهای یادگیری نخستین بار توسط ساموئل کرک در سال 1963 مطرح گردید. کرک در جلسه نشست والدین و مربیان در شیکاگو این اصطلاح را پیشنهاد نمود و این به خاطر برچسبهای گوناگونی بود که برای توصیف کودکانی با هوش طبیعی که دچار مشکلات یادگیری بودند، به کار می رفت. این چنین کودکان اغلب به عنوان آسیب دیده خفیف مغزی، کندآموز ، نارساخوان یا معلولیت ادراکی ، نامگذاری شده اند که هر یک از این اصطلاحات با محدودیتهایی همراه بودند (لرنر، 1993). بنابراین از زمان پیدایش حوزه اختلالهای یادگیری، متخصصان به دنبال تعریف مناسبی می گشتند که به طور جامع، ماهیت ویژه اختلالهای یادگیری را تبیین کند. به دلیل ماهیت پیچیده این حوزه، متخصصان تاکنون قادر نبوده اند، تعریف جامعی از اختلالهای یادگیری ارائه دهند. تعاریف بسیاری توسط متخصصان عصب شناختی و روان شناختی صورت گرفته است که در ذیل به ارائه شاخص ترین آنها می پردازیم: 1) تعریف کمیته مشورتی ملی در مورد کودکان معلول (NACHC)کمیته مشورتی ملی در مورد کودکان معلول (NACHC) در سال 1968 شکل گرفت تا یک تعریف قابل قبول در زمینه اختلالهای یادگیری ارائه کند. این کمیته تحت سرپرستی کرک، تعریفی ارائه کرد که در قانون عمومی 230-91 آئین نامه اختلالهای یادگیری خاص در سال 1969 گنجانده شد. این تعریف به شرح ذیل است: «کودکان مبتلا به اختلالهای یادگیری خاص در یک یا چند فرآیند اساسی روان شناختی از قبیل فهم یا کاربرد زبان گفتاری یا نوشتاری مشکل دارند، این مشکلات ممکن است به صورت اختلال در گوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن یا حساب بروز کند. این تعریف شامل شرایطی از جمله نارساییهای ادراکی، آسیب مغزی، بدعملکردی جزئی مغز ، نارساخوانی، زبان پریشی تحولی و غیره می شود، اما آن دسته از مشکلات یادگیری را که نتیجه نقصهای بینایی، شنوایی، یا حرکتی، عقب ماندگی ذهنی، اختلالهای هیجانی یا محرومیتهای محیطی است، شامل نمی شود» (لرنر، 1993). این تعریف به طور گسترده پذیرفته شد و در بسیاری از ایالت های امریکا مورد استفاده قرار گرفت. نتایج دو بررسی که به وسیله وزرات آموزش و پرورش امریکا در سالهای 1974 و 1975 انجام شد، نشان داد که 62 درصد از 50 ایالت امریکا تعریف مزبور را بکار بردند (مرسر ، فورگان ، و ولکلینگ ، 1976، مارفی ، 1976). پس از چندی انتقادهای فزاینده نسبت به تعریف NACHC و ارائه قانون عمومی 142-94 موجب شد تا تلاشهای زیادی برای اصلاح و بهبود تعریف مذکور صورت گیرد. مسئولیت اصلاح این تعریف را وزارت آموزش و پرورش امریکا برعهده گرفت. در سال 1977 تعریف دقیق تری از اختلالهای یادگیری در آئین نامه فدرال بیان گردید. 2) تعریف آئین نامه فدرال (1977): وزارت آموزش و پرورش امریکا پس از تلاشهای گسترده برای اصلاح تعریف کمیته مشورت ملی (NACHC) آئین نامه فدرال 1977 را انتشار داد که شامل مقررات وضع شده برای تعریف و مشخص کردن دانش آموزان دارای اختلالهای یادگیری تحت قانون 142-94 بود. این تعریف تقریباً مشابه با تعریف کمیته مشورتی ملی در مورد کودکان معلول می باشد (NACHC). وبه شرح زیراست:

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اختلالهای یادگیری وخواندن

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 104
حجم فایل: 105
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 104 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

اخلاق2-1-1-1) تعریف اخلاق2-1-1-2) انواع اخلاق در سازمان‬هااخلاق سازمانیاخلاق کسب و کاراخلاق اداریاخلاق حرفه‬ایاخلاق کار2-1-2) کار 2-1-2-1) تعریف کار2-1-2-2) تفاوت کار و حرفه 2-1-3) اخلاق کار2-1-3-1)تعریف اخلاق‬کار2-1-3-2) ابعاد اخلاق‬کار1. دلبستگی و علاقه به کار2. پشتکار و جدیت در کار3. روابط سالم و انسانی در محل کار2-1-3-3) اهمیت و ضرورت پرداختن به اخلاق‬کار2-1-3-4) عوامل موثر بر رعایت اخلاق کاری2-1-3-5) اخلاق‬کار در ایران2-2-1) تحقیقات داخلی2-2-1-1) تحقیقات داخلی پیرامون اخلاق‬کار2-2-1-2) تحقیقات داخلی پیرامون هوش سازمانی2-2-1-3) تحقیقات داخلی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاق کار و هوش سازمانی2-2-2) تحقیقات خارجی2-2-2-1) تحقیقات خارجی پیرامون اخلاق کار2-2-2-2) تحقیقات خارجی پیرامون هوش سازمانی2-2-2-3) تحقیقات خارجی پیرامون رابطه رفتار شهروندی سازمانی با اخلاق کار و هوش سازمانیمنابع و مآخذالف) منابع فارسیب) منابع غیرفارسیاخلاق حرفه ایاخلاق مفهوم اخلاق در دنیای جدید ایجاد نشده است. این مفهوم، در طی سالهای بسیار و در بین فرهنگ‬های زیاد، محل توجه متفکرین بوده است (سولومون ،1994: 12). مفهوم خوشبختی که در نظریات ارسطو مورد استفاده قرار گرفته است، بر یک زندگی خوب و فضایلی که بر آن مترتب است دلالت دارد؛ در حالی‬که کانت در قرن هجدهم مطلقاً آن را انجام کار درست به سبب ذات آن و نه به خاطر ارزش بیرونیش می داند. در طول زمان پیرامون فلسفه‬ها و دیدگاه‬های اخلاقی مباحثات بسیاری صورت گرفته است تا اجماع قانع‬کننده‬ای در برخی مسائل حاصل شود. اخلاق، بسیاری از مبانی خود را مدیون افکار سقراط ، ارسطو و دیگر فلاسفه می‬داند که این بحث را در طول تاریخ، زنده نگه داشته‬اند (سونسون و وود ،2003: 354).اخلاق به عنوان ابتدایی ترین و مهم‬ترین چیزی تعریف می شود که همه به دنبال آن بوده و اولین درکی است که انسان ها از یک زندگی خوب دارند (سولومون،1994: 9). یک زندگی ارزشمند و خوب در اصل همان دیدگاهی است که در پی قرار گرفتن هر عمل و هدفی در جای خودش است و بیان می‬کند که چه عملی ارزش پرداختن به آن را دارد و چه عملی ارزش انجام دادنش را ندارد. چه چیزی به خواستن و داشتنش می‬ارزد و چه چیزی ارزش خواستن و داشتن را ندارد. اخلاق می‬تواند نقش پراهمیتی در بهبود روند فعالیت‬های سازمان ایفا کند. هیچ نهاد یا حرفه‬ای نیست که قادر باشد فارغ از اخلاق که مرزهای سلوک و رفتار بهنجار را معین می‬کند، به حیات مشروع خود ادامه دهد. اخلاق هر جامعه، معیار بایدها و نبایدهای آن را تعیین می‬کند و انسان اجتماعی را در مسیر زندگی آینده‬ی خود به سمت کمال، فضیلت و سعادت هدایت می‬کند (کیانی و همکاران،1387: 80).اکثر استانداردها و قوانین اخلاقی در یک فرهنـگ با گذشت زمان با فرهنگ ها و زمان های دیگر متفاوتند ‬(سودابه و سپیده قلمباز،2012: 38)، هر فرهنگی در گزینش منش و سلوک قابل قبول خود و نیز در برخورد با نقض هنجارهای اجتماعی، آداب و رسوم و شیوه‬های خاص خودش را دارد. هنجارهایی که رعایت آنها و درک آنها از سوی جامعه برای افزایش و بهبود نظم اجتماعی ضروری است. پیش از کاوش عمیق در کلیت و تمامیت یک جامعه، نمی‬توان راجع به هنجارهای آن قضاوت‬های ارزشی نمود .در قضاوت پیرامون ارزش های گذشته بر مبنای معیارهای کنونی نیز بایستی احتیاط نمود. آنچه ممکن است امروزه در نزد ما به عنوان مشکلات اخلاقی پیشینیان در نظر آید، در چارچوب ارزشی زمانه و جهانی که آنها درک نموده و در آن می‬زیسته‬اند ریشه داشته و قابل درک می باشد. ادراک امری که واقع می‬شود، برای کسی که تجربه آن را از سر می‬گذراند امری است شگرف که از هرگونه جنبه تجملی و غیر واقعی خالی است (امینی فسخودی،1387: 98).2-1-1-1) تعریف اخلاق

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و ابعاد آن