دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

دانلود نمونه فصل دوم تحقیق پایان نامه

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 116
قیمت: 54000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

2-1 مقدمه 152-2 مبانی نظری تحقیق 152-2-1 تعریف اخلاق 152-2-1-1 تعاریف و دیدگاه بزرگان از اخلاق 162-2-1-2 اهمیت اخلاق 162-2-1-3 انواع اخلاق 172-2-2 اخلاق حرفه ای 172-2-2-1 مفهوم اخلاق حرفه ای 182-2-2-2 ویژگی های اخلاق حرفه ای 182-2-2-3 ویژگی های افراد دارای اخلاق حرفه ای 192-2-2-4 نظام های عمده اخلاق حرفه ای 202-2-2-5 عوامل پایه ای و اساسی در اخلاق حرفه ای از دیدگاه زیونتس 212-2-2-6 ضرورت ترویج اخلاق حرفه ای در سازمان ها و موسسات 222-2-2-7 آموزش های لازم در خصوص ترویج اخلاق حرفه ای در سازمان ها و موسسات 232-2-2-8 وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمان ها 232-2-2-9 ضمانت اجرای رعایت قواعد اخلاق حرفه ای در سازمان ها و موسسات 242-2-2-10 مهمترین ضرورت اجرای قوانین در خصوص رعایت قواعد اخلاقی 242-2-2-11 مشکلات و موانع اخلاق حرفه ای 252-2-2-12 عوامل تاثیرگذار بر اخلاق حرفه ای از نظر پنیو 252-2-2-13 موانع رشد اخلاق حرفه ای در سازمانها ، موسسات و محیط های کسب وکار 262-3 اخلاق حرفه ای در حسابداری 292-4 سبک های رهبری 312-4-1 تعاریف رهبری 312-4-2 ویژگیهای شخصیتی رهبر 312-4-3 مدلهای رهبری 322-4-4 نظریات موقعیتی و اقتضایی 342-4-4-1 نظریه مسیر- هدف 342-4-4-2 دوره (سیکل) زندگی 342-4-4- 3 نظریه جایگزینی رهبری 352-4-4-4 نظریه اسنادی رهبری 352-4-4- 5 نظریه رهبری فره مند 362-4-4-6 نظریه رهبری ممتاز 372-4-4-7 رهبری تیمی 372-4-4-8 رهبری خدمتگزار 382-4-4-9 رهبری تحول آفرین 382-4-5 سبک های نوین رهبری مالی 382-4-5-1-سیستم کنترل کیفیت در موسسه های حسابرسی 392-4-5-2-تعریف مدیریت بر مبنای فعالیت 402-4-5-3-هزینه یابی بر مبنای فعالیت 402-4-5-4-سیستم مدیریت هزینه 422-4-5-5-حسابداری سنجش مسئولیت 432-4-5-6-مدیریت به موقع موجودی 442-5 پیشینه تحقیق 452-5-1 مطالعات انجام شده در جهان 452-5-2 مطالعات انجام شده در ایران 472-1 مقدمه در این فصل ، ابتدا به بیان مبانی نظری تحقیق حاضر که در مورد تعاریف و ویژگی های اخلاق ، اخلاق حرفه ای ، اخلاق حرفه ای در حسابداری و سبک های رهبری است ، پرداخته می شود و سپس به بیان و مرور کارها و مطالعات انجام شده در ایران و خارج از ایران پرداخته می شود و در نهایت اقدام به جمع بندی و نتیجه گیری در این فصل می شود . 2-2 مبانی نظری تحقیق2-2-1 تعریف اخلاق اخلاق از مقولاتی است که با فطرت بشر سرشته است و همواره در زندگی او از آغازین روزهای تاریخ تا کنون نقش اساسی داشته است ،البته به این مقوله نگاه های متفاوتی شده است و بنابراین تعریف های متفاوتی هم از آن ارائه شده است. اخلاق بر وزن افعال کلمه‏اى عربى و جمع واژه خلق است. خلق مجموعه صفات ،ویژگی ها، حالات و خوی درونی که در نفس راسخ و سرچشمه ی گفتار و رفتار انسان هستند به گونه‏اى که انسان، بى درنگ و بدون اندیشه، کار پسندیده و یا ناپسندى را انجام دهد، در مقابل خَلق که هیات و شکل ظاهرى و جسمى آدمى است که با چشم دیده مى‏شود.( بیات ، 1387). اعمال انسان متناسب با ویژگى‏هاى نفسانى اوست؛ یعنى اگر صفات نفسانى کسى نیکو باشد اعمال او هم نیکو خواهد بود. به همین دلیل وقتى کسى همواره اعمال خوبى انجام مى‏دهد، مى‏گویند اخلاق او خوب است و کسى که همواره اعمال بدى انجام مى‏دهد مى‏گویند اخلاق او بد است. موضوع اصلى علم اخلاق، نفس انسانى است، که محل استقرار خوی و خصلت های نیک و بد است و سبب انجام کارهاى پسندیده و ناپسند مى‏گردد. (بیات ، 1385). «تهذیب اخلاق»، «تهذیب نفس» و «تزکیه نفس» بیان دیگرى است از علم اخلاق اند. شهید مطهرى مى‏نویسد: «اخلاق عبارت است از علم زیستن، یا علم چگونه باید زیست .... در حقیقت، چگونه زیستن دو شعبه دارد: شعبه چگونه رفتار کردن و شعبه چگونه بودن. چگونه رفتار کردن، مربوط مى‏شود به اعمال انسان (که البته شامل گفتار هم مى‏شود) که چگونه باید باشد و چگونه بودن، مربوط مى‏شود به خویها و ملکات انسان که چگونه و به چه کیفیت باشد...». در واقع اخلاق شناخت بایدها و نبایدها و پرورش صفات نیکو و خلقیات فاضله در قلب و دل و بازتاب آنها در عمل است که زیربنای رشدِ شخصیت انسانی هر فردی را تشکیل داده و منجر به ایجاد شخصیتی متعادل و انسانی خواهد شد (اعتمادی و همکاران، 1391). اولین گام در اخلاق، خود شناسی و خودسازی فردی است. اخلاق فردی سه مرحله دارد؛ مرحله اول شناخت نقاط ضعف و نقاط قوت فردی، مرحله دوم تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف و مرحله سوم رسیدن به عزت و اعتماد به نفس در سایه باور و عمل به دستورات الهی است. در هریک از این سه مرحله موانعی وجود دارد که مانع از خودشناسی ، خودسازی و خودباوری می شود. برای انجام این مهم باید از خودشناسی آغاز کرد تا به ضرورت خودسازی و رسیدن به مرحله خودباوری و در نهایت به خداشناسی و خدا محوری در زندگی رسید (اعتمادی و همکاران ، 1391 ). 2-2-1-1 تعاریف و دیدگاه بزرگان از اخلاقامام على علیه السلام اخلاق و صداقت را دو عامل و سرآمد ایمان معرفى نموده و مى فرماید (( سرآمد تمام وظائف اخلاقى براى افراد با ایمان این است که خود را به صفات حمیده و اخلاق پسندیده متصف و متخلق سازند و خویشتن را بزیور راستى و راستگویى بیارایند )). ارسطو مى گوید: فضیلت نفسانى یا اخلاقى باید کسب شود و به درجه عادت برسد، و عمل به آن شاق و دشوار نباشد، بلکه از روى رغبت و لذت و علم و اختیار واقع شود. و هر گاه این شرایط فراهم آید فضیلت ممدوح خواهد بود ( دیلمی ، 1388) . دکارت عقیده دارد که اگر چه هر فردى از ما از افراد دیگر جداست ، ولیکن چون تنها نمى توانیم زیست کنیم ، ناچار باید منافع خود را تابع منافع حقیقى جماعتى، که جزء آنها هستیم بنمائیم و اگر کسى این حس را داشته باشد که صلاح کل، مقدم بر صلاح جزء است، مکارم والاء از او ظهور خواهد کرد، و حتى براى خدمت به دیگران جان خود را به خطر خواهد انداخت. خلاصه، آن که عمل انسان همواره باید موافق عقل باشد و اگر چنین شود البته سعادت و خرسندى خاطر ،که مراد و منظور از علم اخلاق همان است ، حاصل خواهد گردید. سقراط بیان می کند که انسان جویاى خوشى و سعادت است و جز این تکلیفى ندارد، اما خوشى به استیفاى لذات و شهوات به دست نمى آید، بلکه بوسیله جلوگیرى از خواهش هاى نفسانى، بهتر میسر مى گردد. و سعادت افراد در ضمن سعادت جماعت است، بنابراین ، سعادت هر کس در این است، که وظائف خود را نسبت به دیگران بهتر انجام دهد. بنابراین دانش بشر، باید او را به سوى سعادت سوق دهد، نه اینکه هر چه بیشتر و زیادتر به فساد آلوده اش نماید. 2-2-1-2 اهمیت اخلاقاخلاق در زندگی انسان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا انسانیت انسان وقتی شکل می گیرد که ارزشهای اخلاقی در وجود او متبلور شود . هر انسانی را به میزان ظهور ارزش های اخلاقی در افکار و گفتار و رفتار ارزیابی می کنند، اولین نمودی که از یک شخص در جامعه ظاهر می شود اخلاق آن فرد است. فضائل اخلاقی مطلق است و همه آن را می پسندند..پیامبر اسلام(ص)می فرمایند: من برای تکمیل کردن خوبی های اخلاقی مبعوث شدم ( مطهری ، 1364 ). 2-2-1-3 انواع اخلاقدر این قسمت به شاخه ها و انواع اخلاق پرداخته می شود که در ذیل آمده است . 1- درارتباط با خدا ؛ اخلاق بندگی یا خدا محوری: انسان نسبت به خالق و آفریدگار خود، وظایف اخلاقی دارد. هر کسی احساس می کند هر چه دارد از خدای متعال است و تنها با عبادت معبود حقیقی هستی آرامش می یابد. فضایل و رذایل مربوط به رابطه انسان و خدا در اخلاق بندگی مشاهده می گردد. فضایلی مانند شکر، توکل ، ایمان، عبادت، اخلاص، تسلیم، تقوا و...در این قسم جای دارد.2-درارتباط با خود ؛ اخلاق فردی: هر انسانی نسبت به خود نیز وظایفی دارد. فضایل و رذایل مربوط به حیات فردی انسان ها، فارغ از رابطه با غیر در اخلاق فردی بحث می شود. فضایل صبر، شجاعت، حسن تدبیر، شهامت، حلم، عفت، حیا، زهد، قناعت و... و رذایلی از قبیل جبن، تهور، عجله، غضب، عجب و ... در این بخش خواهد آمد .3-در ارتباط با دیگران؛ اخلاق اجتماعی: یکی از مهم ترین بخش ها و وظایف اخلاقی یک مسلمان، ارتباط اخلاقی او با جامعه و محیط پیرامون است (اعم از محیط خانواده و جامعه). فضایل و رذایل ناظر به رابطه فرد با سایر انسان ها در اخلاق اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد. سخا، کرم، ایثار، حسن معاشرت، عدالت و انصاف، امانت داری، حفظ لسان، صداقت، تشکر، نرم خویی، کتمان عیوب، ظالم نبودن، اصلاح بین مردم، فتوت و مروت بخش کوچکی از فضایل اخلاق اجتماعی و حب جاه و مدح، تعصب و قومیت گرایی، حسد، ظلم، انتقام، تند خویی، تجسس، استهزاء، بهتان، غیبت و ... بخشی از رذایل این قسم است.4-در ارتباط با طبیعت ؛ اخلاق محیط زیست: انسان در طبیعت زندگی می کند و طبیعت مجموعه ایی از نعمت های الهی است که خداوند در اختیار او قرار داده است و انسان هنگامی به کمال می رسد که از نعمت های الهی به نحو صحیح استفاده کند نحوه استفاده از منابع طبیعت مستلزم رعایت بایدها و نبایدهایی است که به آن ها اخلاق محیط زیست گفته می شود 2-2-2 اخلاق حرفه ای

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق حرفه ای و رهبری مالی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 102
قیمت: 43000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

2-1 مقدمه 212-2 مفهوم کار 212-2-1-1 مفهوم فلسفی کار 222-2-2 مفهوم اخلاقی کار 222-2-3 مفهوم اقتصادی کار 222-3 وجدان کاری 232-3-1 وجدان کاری در قرآن 242-3-2 وجدان از دیدگاه اندیشمندان اسلامی 272-4 ضمانت اجرای احکام وجدانی 28÷2-5 عدم بروز وجدان کاری به صورت یک مساله و مشکل فراگیر سازمانی 302-5-1 عوامل تئوریک و روانی عدم وجدان کار در میان مسلمین 312-6 مفاهیم مشابه یا مرتبط با وجدان کاری 322-6-1 وجدان کاری و انضباط 322-6-2 وجدان کاری و روحیه 332-6-3 وجدان کاری و کارایی 332-6-4 وجدان کاری و انگیزش 332-6-5 وجدان کاری و تعهد 332-6-6 عوامل موثر بر وجدان کاری 342-7 عوامل روانی در وجدان کاری 342-8 وجدان کار و بهره وری 362-9 تعهد و وجدان کاری 392-10 اخلاقیات 412-10-1 اخلاق کار (رفتار اخلاقی در سازمان) 422-10-2 اخلاق در غرب 442-11 پیشینه موضوع 452-11-1 پیشینه مطالعات خارجی 452-11-2 پیشینه مطالعات داخلی 452-12 نتیجه گیری 49مقدمهمنابع انسانی با ارزش ترین و مهم ترین عامل توسعه در هر کشوری است. عرضه نیروی کار با توجه به ساختارها و نهادهای هر کشوری تحت تاثیر قرار گرفته و عوامل زیادی می تواند بر آن موثر واقع شود. بر اساس شریعت اقتصاد اسلامی و احکام اسلامی، اخلاق کار و وجدان کاری از عوامل مهم می باشند که بر نوع عملکرد نیروی انسانی در جامعه نقش داشته و می تواند منحنی عرضه افراد را تحت تاثیر قرار دهد . به طور کلی اخلاق کار به عنوان یکی از شاخص های فرد مسلمان بر تابع عرضه نیروی کار به گونه ای اثر گذار است که بهره وری نیروی کار را افزایش می دهد . در این فصل ضمن اشاره به مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری به بیان عرضه نیروی کار متعارف و ادبیات و پیشینه موضوع در رابطه با تابع عرضه نیروی کار و بهره وری نیروی انسانی اشاره شده است.مفهوم کار«کار» در زبان فارسی به معنای شغل است و گاه نیز به فعل آمده است. کار فعلی است که با مشقت توام باشد. «راغب اصفهانی»، بر این اعتقاد است که هر فعلی که با اراده از حیوان صادر شود کار است. در اینجا مقصود از کار، کار انسانی است چون حیوانات نیز به کار و کار گروهی می پردازند ملاک تمایز کار انسان از کار سایر جانداران، آگاهانه بودن کار انسانی است.خصوصیت دیگر کار انسان مفید بودن آن است با توجه به این ویژگی اقتصاددانان لیبرال کار را چنین معرفی می کنند:«کار عبارت است از استفاده ای که انسان از نیروهای مادی و معنوی خود در راه تولید ثروت یا ایجاد خدمات می نماید»(میلتون فریدمن،1991).خاصیت تولیدی بودن نیز در تعریف کار از دیدگاه برخی اقتصاددانان دارای اهمیت است، کار را با توجه به ویژگی تولیدی این چنین تعریف می کند: «هر گونه تلاش انسانی خواه تلاش ذهنی، جسمی و معنوی که به تولید کالاهای اقتصادی منتهی شود کار نامیده می شود»(میلتون فریدمن،1991).«کار، فعالیت انسان به منظور تولید، تغییر شکل یا انتقال اشیاء است، حاصل تلاش مذکور را هم کار گویند»(لنگرودی1370).به طور کلی کار دارای مفاهیم مختلفی است:مفهوم فلسفی کار بسیار وسیع است و وسیع ترین مفهوم این لفظ به شمار می رود یعنی هم در مورد خداوند متعال صدق می کند هم درباره انسان و هم حتی درباره موجودات طبیعی(نائینی،1372).مفهوم اخلاقی کار منظور از مفهوم اخلاقی کار این است که افراد دو نوع هستند بعضی ها خلق و خویی دارند که نمی توانند بیکار بنشینند، دلشان می خواهد فعالیت کنند، دائماً می خواهند تلاش کنند، آرام نمی گیرند.برعکس انسان هایی نیز هستند که نمی خواهند کار کنند، تنبلند، به زور و با اهرم باید از جا بلندشان کرد. اخلاق پسندیده این است که انسان فعال باشد و کار کند، یعنی بیکار و تنبل نباشد(ژکس،1362)مفهوم اقتصادی کار در این مفهوم کار عبارت است از حرکتی که کسی انجام دهد و موجب می شود که چیزی مورد رغبت دیگران قرار گیرد، به طوری که در ازای آن حاضر باشند چیزی بپردازند(مصباح یزدی75). با توجه به مطالب گفته شده کار را می توان به شکل زیر تعریف نمود:کار عبارت است از مجموعه عملیاتی که انسان به کمک مغز، دست ها، ابزار و ماشین آلات به منظور استفاده عملی بر روی ماده انجام می دهد و این اعمال نیز به نوبه خود بر انسان اثر می گذارد و او را تغییر می دهد(حاجی زاده،88).بنابراین کار دارای خصوصیات اصلی زیر می باشد:دائمی و همیشگی بودن کاربه تولید کالا و خدمات می انجامد.دستمزدی برای آن در نظر گرفته شود.منجر به برقراری تعادل جسمانی و حفظ سلامت روحی و بدنی انسان می شود.موجب تقویت روابط اجتماعی و ارضای نیازهای اجتماعی افراد می شود.وجدان کاری وجدان کاری عبارت است از احساس تعهد درونی به منظور رعایت الزاماتی که در ارتباط با کار مورد توافق قرار گرفته است. به بیان دیگر منظور از وجدان کاری ، رضایت قلبی ، تعهد و التزام عملی نسبت به وظیفه هایی است که قرار است انسان آن ها را انجام دهد، به گونه ای که اگر بازرس و ناظری نیز بر فعالیت او نظاره گر نباشد، باز هم در انجام وظیفه قصوری روا نخواهد داشت.چگونه می توان کم کاری ، عدم احساس مسئولیت ، حضور نیافتن در محل کار ، عدم پاسخگویی و راهنمایی صحیح مراجعان ، مراقبت نکردن صحیح از اموال ، بی توجهی به کیفیت کار و گرایش به آسان طلبی را به رضایت شغلی و انجام کار با کیفیت بالا و مطلوب و حضور موثر در محل کار تبدیل کرد؟وجدان عبارت است از استعدادی که به تشخیص نیک و بد پرداخته و برای امور ارزش قائل است، نیک و بد را از هم فرق گذاشته و برای ما نوعی الزام عملی ایجاد می کند.وجدان کاری عبارت است از مجموعه عواملی که در فرد سازمان نظام ارزشی به وجود می آورد.در صورت دارا بودن بالاترین حد وجدان کار می توان جامعه ای را تصور کرد که در آن افراد در مشاغل گوناگون سعی دارند تا کارهای محوله را به بهترین وجه و به طور دقیق و کامل و با رعایت اصول بهینه سازی انجام دهند. پس وجدان کاری موجب می گردد تا افراد سیستمی و نظام مند گردند(خودکنترلی)..وجدان کاری در قرآنبرای رسیدن به وجدان کاری در جامعه، اصلی ترین راه کار و محوری ترین شیوه تقویت، اعتقاد به معاد و ایجاد بینش الهی بازگشت اعمال به انسان و احیاء احساس مسئولیت انسان در مقابل خدا می باشد و این همان راهی است که انبیاء الهی به آن دعوت کرده اند و با همین روش موفق به ایجاد تحول عظیم در مردم شده اند. بینش که نوعی آگاهی عمیق و گسترده است و در قرآن با عنوان بصیرت آمده است (قدجائکم بصائر من ربکم فمن ابصر فی فلنفسه … انعام/ 104) تلقی و برداشت انسان را از امور مختلف، متفاوت گردانده و ارزیابی او را به گونه ای دگرگون می سازد که او را آماده به ظهور رساندن رفتارها و اعمال و کارهایش به شکل متناسب با بینش فاعل آن می سازد. مثلاً در بینشی که بر اساس آن، نظام هستی نظام شاهد و مشهود است و هیچ چیزی از منظر و سمع الهی پنهان نیست و او شاهد بر همه گسترده هستی است و ملائکه نیز در صحنه اعمال انسان حضور دارند و همه چیز حتی جوارح انسان و سنگ و خاک نیز شاهدند و روزی این شهادت را باز خواهند گفت (یومئذ تحدث اخبارها، زلزال / 5) و خدا محیط بر همه چیز است و احاطه الهی از نوامیس هستی محسوب می شود (ولله من ورائهم محیط)، کار و عمل انسان شکل و کیفیتی دیگر به خود می گیرد و حقیقت وجدان کار تحقق می یابد(مجلسی).وجدان کاری آنگاه معنی و مفهوم می یابد که انسان باور کند که نفس عمل خویش به او باز می گردد و بهشت و جهنم او، همان اعمال اوست. اعتقاد به معاد منشاء اصلی وجدان کاری است. چیزی که همه پیامبران برای آن تلاش می کردند و می خواستند به انسان ها تفهیم کنند که در نظام هستی، عمل انسان گم نمی شود و انسان رهین عملش می باشد. به همین جهت است که قرآن برای ایجاد وجدان کاری در جایی که بیشترین ضرورت برای آن وجود دارد، یعنی در متن معاملات و داد و ستدهای اجتماعی، با یادآوری احتمال بحث و قیامت، ضمیرهای خفته انسان ها را بیدار نموده و کار آنان را اصلاح می کنند. فوراً در آغاز سوره متفقین می فرماید: «ویل للمطففین الذین اذااکتالوا علی الناس یستوفون و اذا کالوهم او وزنو هم یخسرون» یعنی وای به حال کم فروشان، کسانی که وقتی از مردم چیزی می گیرند آن را تمام و کامل می گیرند و هنگامی که چیزی به آنها می دهند آن را کمتر و ناقص می دهند.در ادامه آیه می فرماید: آیا اینان احتمال نمی دهند که در روز بزرگی مبعوث می شوند .از امام باقر (ع) روایت شده که فرمودند سوره متفقین هنگامی که پیامبر (ص) وارد مدینه شدند، نازل گشت و در آن هنگام مردم مدینه از جهت کم فروشی در بدترین وضع بودند و به دنبال نزول این آیات دست از کم فروشی برداشتند و این تاثیر این تذکر و یاد آخرت بود(مجلسی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری اخلاق و وجدان کاری

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 449
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 85 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

2-1مقدمه ......................................................................................................................... 202-2 بخش اول : مدیریت تعارض ............................................................................................. 21 2-2-1 تعریف تعارض .................................................................................................... 21 2-2-2 ضرورت وجود تعارض ........................................................................................... 23 2-2-3 سیر تکاملی اندیشه تعارض ..................................................................................... 25 2-2-3-1 نظریه سنتی تعارض ................................................................................... 25 2-2-3-2 نظریه روابط انسانی .................................................................................... 25 2-2-3-3 نظریه تعاملی ............................................................................................ 25 2-2-4 مقایسه نگرش ها نسبت به تعارض ............................................................................... 27 2-2-5 ماهیت تعارض ........................................................................................................ 28 2-2-6 زیان های ناشی از تعارض ..........................................................................................29 2-2-6-1 هدر رفتن وقت و انرژی سازمان ...................................................................... 29 2-2-6-2 قضاوت نادرست ...........................................................................................30 2-2-6-3 اثرات زیان بار بر بازنده ................................................................................ 30 2-2-6-4 هماهنگی ضعیف .............................................................................................30 2-2-7 سطوح تعارض ........................................................................................................31 2-2-7-1 تعارض درون فردی ....................................................................................... 31 2-2-7-2 تعارض میان فردی ........................................................................................ 31 2-2-7-3 تعارض درون گروهی .................................................................................... 31 2-2-7-4 تعارض میان گروهی ...................................................................................... 32 2-2-7-5 تعارض میان سازمانی ..................................................................................... 33 2-2-8 منابع تعارض .......................................................................................................... 34 2-2-9 دلایل تعارض ........................................................................................................ 35 2-2-10 الگوی تعارض بین گروه ها در سازمان .......................................................................35 2-2-11 فرایند تعارض ..................................................................................................... 36 2-2-11-1 مرحله اول : مخالفت های بالقوه ................................................................... 37 2-2-11-1-1 ارتباطات ................................................................................. 38 2-2-11-1-2 ساختار ..................................................................................... 38 2-2-11-1-3 متغییرهای شخصی ..................................................................... 39 2-2-11-2 مرحله دوم : بروز تعارض ........................................................................... 40 2-2-11-3 مرحله سوم : نیت یا قصد ............................................................................. 41 2-2-11-4 مرحله چهارم : رفتار .................................................................................. 41 2-2-11-5 مرحله پنجم : ره آوردها (نتایج) .................................................................... 42 2-2-11-5-1 نتیجه های سازنده تعارض ............................................................. 43 2-2-11-5-2 نتیجه های ویرانگر تعارض............................................................. 43 2-2-11-5-3 وجه تمایز تعارض سازنده و ویرانگر ....................................... 44 2-2-11-5-4 ایجاد تعارض سازنده ................................................................... 45 2-2-12 فنون رفع تعارض ویرانگر ...................................................................................... 46 2-2-12-1 اهداف فراگیر ........................................................................................... 46 2-2-12-2 کاهش وابستگی دوطرفه بین واحدها ............................................................... 47 2-2-12-3 توسعه منابع .............................................................................................. 47 2-2-12-4 حل مساله به صورت دوطرفه ....................................................................... 48 2-2- 12-5 سیستم های استیناف ................................................................................ 49 2-2-12-6 اختیار رسمی ............................................................................................ 50 2-2-12-7 افزایش روابط متقابل ................................................................................... 51

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ادراک تعارض و روش های مدیریت آن

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 96
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 30 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

2-1)پیشینه تحقیق.....................................................................................................................................................................102-1-1)مطالعات انجام شده در کشور های مختلف..................................................................................................................102-1-2)مطالعات در ایران..........................................................................................................................................................122-1-3)مطالعات در اصفهان......................................................................................................................................................142-2)مبانی نظری تحقیق............................................................................................................................................................182-2-1)نظریات صاحبنظران جامعه شناسی...............................................................................................................................192-2-2)نظریه مدرنیزاسیون.......................................................................................................................................................202-2-3)نظریه ویلیام گود..........................................................................................................................................................212-3-1)ازدواج فامیلی در تاریخ باستان و قبل از انبیای الهی....................................................................................................232-3-2)ازدواج فامیلی در ادیان مختلف....................................................................................................................................242-3-3)ازدواج فامیلی در دین مسیح........................................................................................................................................242-3-4)ازدواج فامیلی در دین اسلام.......................................................................................................................................252-4)عوامل موثر بر افزایش یا کاهش ازدواج فامیلی در ایران.................................................................................................262-5)بیماری ژنتیکی چیست؟.................................................................................................................................................312-6)انواع بیماری های ژنتیکی...............................................................................................................................................322-6-1)بیماری های ارثی چند ژنی........................................................................................................................................332-6-2)بیماری های ارثی اتوزومال غالب..............................................................................................................................342-6-3)بیماری های ارثی اتوزومال مغلوب..........................................................................................................................342-6-4)بیماری های ارثی وابسته به جنس............................................................................................................................352-7)ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی..................................................................................................................362-8)چارچوب نظری تحقیق.................................................................................................................................................392-9)فرضیات تحقیق.............................................................................................................................................................422-1)پیشینه تحقیق مقدمهاصولا علم در خلاء رشد نمی کند و تحقیقات علمی پیشین زمینه ساز وبستر توسعه تحقیقات بعدی می باشند. در رابطه با موضوع این تحقیق یعنی ارتباط ازدواج خویشاوندی با بیماریهای ژنتیکی قابل ذکر است تحقیقاتی که در زمینه ازدواج خویشاوندی صورت گرفته ، بیشتربه سطح والگوی ازدواج خویشاوندی پرداخته است.از لحاظ پزشکی نیزدر زمینه بیماریهای ژنتیکی تحقیقات مختلفی در سالهای گذشته انجام شده است ولی به لحاظ جمعیت شناسی در تلفیق این دو مورد به صورت جامع توجه نشده است وتحقیقات مختلف هر کدام یک ناهنجاری ژنتیکی را مورد توجه قرار داده اند. در این بخش به بررسی مطالعات گذشته در سه قسمت می پردازیم.مطالعات در کشورهای مختلف2- مطالعات در ایران 3 – مطالعات در اصفهان2-1-1)مطالعات انجام شده در کشورهای مختلف بررسیهای نیل در سال1966 در جزایری که جمعیتهای بسته و ایزوله داشته و با مردمان نقاط دیگر ارتباط ژنتیکی نداشته اند، نشان می دهد که کلیه ازدواجها در این جزایر فامیلی محسوب می شود و حتی ازدواجهای به ظاهر غیر فامیلی هم اجداد مشترک دارند و فامیل دور هستند. بیماریهای مادرزادی در میان کودکان ساکنان این جزایر بیشتر از جمعیتهایی است که با سایر جزایر ارتباط ژنتیکی دارند.بررسی های دلبرگ (1960)نشان می دهد ضریب هوشی وقد در افرادی که والدین آنها ازدواج فامیلی دارند، کمتر از افرادی است که والدین آنها ازدواج غیر فامیلی دارند. مطالعات نیل و والاس (1968)نشان داده که مرگ زودرس در میان کودکان ازدواجهای خویشاوندی بیشتر از ازدواجهای غیر خویشاوندی است(سروری،1374: 135).کلات در مورد اثرات ازدواج فامیلی بر عقیمی وسقط جنین و مرگ ومیر تحقیقاتی در بیروت بر روی 1752 زوج انجام داده که 25 درصد ازدواجها فامیلی بوده که57 درصداز آنهاازدواج بین خویشان درجه سه بوده است و بیشتر ازدواجهای فامیلی متعلق به مسلمانان بوده است . میزان مرگ و میر در میان اطفال زنده به دنیا آمده در گروههای مختلف نسبت های خویشاوندی متفاوت است و این اختلاف بین نوزادان والدین پسر عمو، دختر عمو با غیر خویشاوندی معنادار بوده است(کلات،1988).بررسیهای اسکال (1965-1925)در دنیا نشان می دهد که درفرزندان ازدواجهای فامیلی معلولیت ذهنی وجسمی بیشتر از فرزندان ازدواجهای غیر فامیلی است.میلونسک درکتاب پیشگیری از بیماریهای ژنتیکی و عقب ماندگی ذهنی(1975) بیان می کند"هموزیگوت شدن برای حداقل 69 ژن موجب بیماریهای مغزی خواهد شد و حدود 3/1 انسان های سالم برای بیماریهای ارثی اتوزومال مغلوب ناقل هستند، یعنی حداقل 114 ژن بیماری زای نهفته دارند. عقب ماندگی ذهنی حاصل از ازدواجهای همخونی نزدیک چهار برابر بیشتر از ازدواجهای غیر همخونی است"(نقل از سروری،1374: 155).تحقیقات یاجان و دنگو بر روی 6005 زن و شوهر نشان دادفرزندان 17 درصد ازدواجهای همخونی مبتلا به بیماریهای ارثی بودند در حالی که درصد کودکان بیمار در ازدواجهای غیر همخونی 2/1 درصد می باشد(نقل از سروری،1374: 161).تحقیقات شامی و همکاران در مورد ارتباط ازدواجهای خویشاوندی با وضعیت سلامتی نوزادان در لاهور پاکستان برروی 622 کودک نشان می دهد که حدود 45درصد از آنها والدینشان خویشاوند بوده اند و در این نوزادان شاخص های سلامتی در آنها کمتر از نوزادان ازدواجهای غیر خویشاوند است و به همین دلیل میزان مرگ و میر کودکان در ازدواجهای فامیلی بیشتر است(سروری،1380: 170).الیور در بحث ازدواجهای فامیلی بهترین مثال را در جمعیتی واقع در جنوب هند با مذهب کاست می داند که قانون ازدواج، افراد را مجبور می کند فقط با افراد درون گروه و همکیشان خود ازدواج نمایند. در حدود 80 درصد ازدواجها فامیلی است و به همین دلیل بیماریهای ژنتیکی در میان آنها نسبت به سایر گروههایی که ازدواج همخونی کمتر است، خیلی زیادتر می باشد. همچنین سقط جنین و مرگ و میر نوزادان بیشتر از سایر نقاط می باشد. همچنین در میان ازدواجهای خویشاوندی، فراوانی گروه خونی o بیشتر از غیر فامیل است(سروری،1374: 147).تحقیقات لاسکر (1973) در مورد کودکانی که در هیروشیماتحت تاثیر زیان بار بمب اتمی قرار گرفته و آسیب دیده اند نشان می دهد ازدواج فامیلی زمینه آسیب پذیری را در کودکان در برابر سایر عوامل موثر بر بیماریهای ارثی مانندجهش کروزومی فراهم می کند.(نقل از سروری، 1380: 139)مطالعات کاوالی در مورد فراوانی چند بیماری ارثی در میان فرزندان بیانگر آن است که در مناطق روستایی که ازدواج فامیلی شایع است با میزان بیشتری از این نوع بیماریها مواجه می شویم تا مناطق شهری که شیوع این نوع ازدواجها کمتر است(سروری، 1374: 145).2-1-2)مطالعات در ایرانبا توجه به این مسئله که ایران از جمله کشورهایی است که میزان ازدواج فامیلی در آن بالاست در ادامه به تحقیقات انجام شده در این زمینه اشاره می گردد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط ازدواج خویشاوندی و بیماری های ژنتیکی

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها

-------

خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها
خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 334
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 106 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته هافصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق 2-1- مقدمه...............................................................................................................................................................11 2-2- بخش اول: کلیات ارتباط تحقیق و ترویج................................................................................................11 2-1-1- پیوند تحقیق و ترویج...............................................................................................................13 2-2-2- نظام دانش و اطلاعات کشاورزی............................................................................................16 2-2-3- شیوه های مرسوم ارتباطی تحقیق و ترویج کشاورزی در سطح جهان...........................20 2-2-4- پیشینه ی طرح های مشترک تحقیقی – ترویجی در ایران...............................................25 2-3- بخش دوم: کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»....................................................................27 2-3-1- سابقه و پیشینه ی تجربی طرح..............................................................................................27 2-3-2- اهداف طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها».....................................................................28 2-3-3- ویژگی های طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»............................................................29 2-3-4- اهمیت و ضرورت اجرای طرح................................................................................................30 2-3-5- رهیافت ترویجی طرح...............................................................................................................30 2-3-6- محتوا و موضوع یافته های تحقیقاتی و کاربردی طرح.......................................................31 2-3-7- روند اجرای طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها»...........................................................33 2-3-8- الزامات اجرایی طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها».....................................................34 2-3-9- مناطق اجرای طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته ها» در استان کرمانشاه....................35 2-4- بخش سوم: کلیات ارزشیابی 2-4-1- تعاریف و مفاهیم ارزشیابی......................................................................................................38 2-4-2- اهداف ارزشیابی.........................................................................................................................41 2-4-3- ویژگی های ارزشیابی.................................................................................................................43 2-4-4- مسائل کلیدی ارزشیابی...........................................................................................................43 2-4-5- سطوح ارزشیابی.........................................................................................................................45 2-4-6- انواع ارزشیابی.............................................................................................................................47 2-4-6-1- انواع ارزشیابی با توجه به زمان.........................................................................47 2-4-6-2- انواع ارزشیابی از نظر کارائی..............................................................................48 2-4-6-3- انواع ارزشیابی از لحاظ درجه ی اعتبار............................................................48 2-4-6-4- انواع ارزشیابی با توجه به ارزشیابان.................................................................50 2-4-7- مدل های ارزشیابی....................................................................................................................50 2-4-7-1- مدل ارزشیابی مشارکتی...................................................................................52 2-4-7-2- مدل ارزیابی سریع و مشارکتی روستایی.......................................................56 2-4-7-3- مدل ارزشیابی مبتنی بر طبیعت....................................................................57 2-4-7-4- مدل ارزشیابی تجربی........................................................................................57 2-4-7-5- مدل مفهومی آون..............................................................................................58 2-4-7-6- مدل سلسله مراتبی بنت...................................................................................59 2-4-7-7- مدل ارزشیابی تفاوت ها (اختلاف یا ناهم خوانی)..........................................60 2-4-7-8- مدل ارزشیابی اعتبارگذاری..............................................................................61 2-4-7-9- مدل ارزشیابی اعتباربخشی..............................................................................61 2-4-7-10- مدل ارزشیابی مدافعه یا دوسویه.................................................................62 2-4-7-11- مدل ارزشیابی هدف آزاد...............................................................................62 2-4-7-12- مدل ارزشیابی مناسبات اجرایی...................................................................64 2-4-7-13- مدل ارزشیابی حقوقی....................................................................................64 2-4-7-14- مدل ارزشیابی قضایی.....................................................................................64 2-4-7-15- مدل ارزشیابی به مثابه روشنگری................................................................65 2-4-7-16- مدل ارزشیابی مبتنی بر استراتژی وضعیت ویژه......................................65 2-4-7-17- مدل ارزشیابی تایلر.........................................................................................66 2-4-7-18- مدل ارزشیابی استیک....................................................................................66 2-4-7-19- مدل ارزشیابی تصمیم گیری مدیریتی.........................................................67 2-4-7-20- مدل ارزشیابی هدف مدار..............................................................................67 2-4-7-21- مدل عمومی ارزشیابی....................................................................................68 2-4-7-22- مدل آزمایش اجتماعی...................................................................................68 2-4-7-23- مدل کارشناسی...............................................................................................68 2-4-7-24- مدل تخصص محور.........................................................................................68 2-4-7-25- ارزشیابی به عنوان خبرگی...........................................................................69 2-4-7-26- مدل منطقی ارزشیابی برنامه..........................................................................69 2-4-7-27- مدل سیپ..........................................................................................................70 2-5- بخش چهارم: پیشینه ی پژوهش.............................................................................................................76 2-6- چارچوب نظری تحقیق.............................................................................................................................89-1) مقدمه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارتباط تحقیق و ترویج و کلیات طرح ترویجی «تسریع انتقال یافته¬ها