-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 180 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
##
## Bundle of CA Root Certificates
##
## Certificate data from Mozilla as of: Wed Sep 16 08:58:11 2015
## Includes a WordPress Modification - We include the 'legacy' 1024bit certificates
## for backward compatibility. See https://core.trac.wordpress.org/ticket/34935#comment:10
##
## This is a bundle of X.509 certificates of public Certificate Authorities
## (CA). These were automatically extracted from Mozilla's root certificates
## file (certdata.txt). This file can be found in the mozilla source tree:
## http://hg.mozilla.org/releases/mozilla-release/raw-file/default/security/nss/lib/ckfw/builtins/certdata.txt
##
## It contains the certificates in PEM format and therefore
## can be directly used with curl / libcurl / php_curl
برای مشاهده توضیحات فایل پیشینه ومبانی نظری پژوهش صنعت بیمه اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه ومبانی نظری پژوهش صنعت بیمه روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
✔️ دانلود سریع و مستقیم
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ نمونه فصل دوم پایان نامه پژوهش صنعت بیمه
پیشینه ومبانی نظری کمال گرایی - مبانی نظری کمال گرایی فهرست مطالب: مبانی نظری کمال¬گرایی الگوی یادگیری اجتماعی الگوی واکنش...
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری کمال گرایی
فهرست مطالب:
مبانی نظری کمال¬گرایی
الگوی یادگیری اجتماعی
الگوی واکنش اجتماعی
الگوی تربیت اضطراب¬انگیز
فروست و لهارت (1996):
ویژگی های کمالگرا یی
افراد کمالگرا دارای ویژگی های زیر می باشند:
طبقه¬بندی¬های کمال¬گرایی
کمالگرایی مثبت
کمال¬گرایی منفی
ابعاد کمال¬گرایی
کمال¬گرایی خودمدار
کمال¬گرایی دیگرمدار
کمال¬گرایی جامعه¬مدار
علل کمال¬گرایی
مدل پدیدآیی کمال¬گرایی، اقتباس از فلت و همکاران (2002؛ به نقل از حیدری، 1389)
پیامدهای کمال¬گرایی
پیشینه پژوهش
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج کشور
منابع فارسی
منابع انگلیسی :
تعریف کمال در فرهنگ های لغت چنین است: «عالیترین درجه ی صحت و کامل بودن که قابل پیشی گرفتن نیست (فرهنگ لغت مریام – وبستر، 1993) Dictionary Merriam - Webster
برای مشاهده توضیحات فایل پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 37 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
حاکمیت شرکتی
2-2-1 تاریخچه حاکمیت شرکتی
2-2-2 تعاریف حاکمیت شرکتی
2-2-3 اهمیت حاکمیت شرکتی
2-2-4 سیستمهای حاکمیت شرکتی
2-2-4-1 سیستمهای درون سازمانی
2-2-4-2 سیستمهای برون سازمانی
2-2-5 عوامل ایجاد تمایز در سیستمهای حاکمیت شرکتی
2-2-6 مکانیزمهای حاکمیت شرکتی
2-2-6-1 مکانیزمهای درون سازمانی (محاطی)
2-2-6-2 مکانیزمهای برون سازمانی (محیطی)
2-2-7 حاکمیت شرکتی در ایران
2-3 ساختار مالکیت و حاکمیت شرکتی
2-9 پیشینه تحقیق
2-9-1 تحقیقات خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی:
منابع لاتین
حاکمیت شرکتی
حاکمیت شرکتی ناشی از جدایی مالکیت از مدیریت و واکنشی به مسأله نمایندگی است. موضوع حاکمیت شرکتی تا قبل از ارائه تئوری نمایندگی در دهه 1970 توسط جنسن و مکلینگ، کمتر مورد توجه بود، اما در پی ارائه این تئوری، روابط نمایندگی به صورت گستردهای موضوعات مختلف ادبیات مالی، از جمله حاکمیت شرکتی را تحت تأثیر قرار داد. این موضوع با توجه به رخدادهای اخیر اهمیت بیشتری نیز یافته است. به طور مثال فروپاشی شرکتهای بزرگی که پیش از این به آن اشاره کردیم، موجب ایجاد ضرر و زیان بسیاری برای سرمایهگذاران و ذینفعان شد. و با پیگیری علل آن، مشخص شد که این ورشکستگیهای کلان ناشی از سیستمهای ضعیف حاکمیت شرکتی در سطح بینالمللی بوده است. "به دنبال این فروپاشیها و موارد مشابه دیگر، کشورهای سراسر دنیا سریعاً واکنش بازدارندهای به حوادث مشابه نشان دادند. در آمریکا به عنوان یک واکنش سریع به این فروپاشیها، لایحه ساربینز آکسلی
حاکمیت شرکتی
2-2-1 تاریخچه حاکمیت شرکتی
2-2-2 تعاریف حاکمیت شرکتی
2-2-3 اهمیت حاکمیت شرکتی
2-2-4 سیستمهای حاکمیت شرکتی
2-2-4-1 سیستمهای درون سازمانی
2-2-4-2 سیستمهای برون سازمانی
2-2-5 عوامل ایجاد تمایز در سیستمهای حاکمیت شرکتی
2-2-6 مکانیزمهای حاکمیت شرکتی
2-2-6-1 مکانیزمهای درون سازمانی (محاطی)
2-2-6-2 مکانیزمهای برون سازمانی (محیطی)
2-2-7 حاکمیت شرکتی در ایران
2-3 ساختار مالکیت و حاکمیت شرکتی
2-9 پیشینه تحقیق
2-9-1 تحقیقات خارجی
منابع و مآخذ
منابع فارسی:
منابع لاتین
حاکمیت شرکتی
حاکمیت شرکتی ناشی از جدایی مالکیت از مدیریت و واکنشی به مسأله نمایندگی است. موضوع حاکمیت شرکتی تا قبل از ارائه تئوری نمایندگی در دهه 1970 توسط جنسن و مکلینگ، کمتر مورد توجه بود، اما در پی ارائه این تئوری، روابط نمایندگی به صورت گستردهای موضوعات مختلف ادبیات مالی، از جمله حاکمیت شرکتی را تحت تأثیر قرار داد. این موضوع با توجه به رخدادهای اخیر اهمیت بیشتری نیز یافته است. به طور مثال فروپاشی شرکتهای بزرگی که پیش از این به آن اشاره کردیم، موجب ایجاد ضرر و زیان بسیاری برای سرمایهگذاران و ذینفعان شد. و با پیگیری علل آن، مشخص شد که این ورشکستگیهای کلان ناشی از سیستمهای ضعیف حاکمیت شرکتی در سطح بینالمللی بوده است. "به دنبال این فروپاشیها و موارد مشابه دیگر، کشورهای سراسر دنیا سریعاً واکنش بازدارندهای به حوادث مشابه نشان دادند. در آمریکا به عنوان یک واکنش سریع به این فروپاشیها، لایحه ساربینز آکسلی
پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار - رهبری خدمتگزار ضرورت تاکید بر اعتماد عمومی و اعتماد درون سازمانی که روز به روز در حال ...
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
رهبری خدمتگزار
ضرورت تاکید بر اعتماد عمومی و اعتماد درون سازمانی که روز به روز در حال کاهش است و همچنین الزام توزیع قدرت و توانمندسازی در کشورهایی که فراگرد دموکراتیزه شدن را طی می کنند، وجود رهبری خدمتگزار را ضروری ساخته است بدین منظور در این پژوهش از رهبری خدمتگزار به عنوان تعدیلگر استفاده شده است. گرین لیف رهبری خدمتگزار را چنین تعریف می کند: رهبری خدمتگزار روی خدمت رسانی به دیگران تأکید میکند و منافع شخصی را فدای منافع دیگران میکند تا افراد از درایت و اختیار و سلامت بیشتری برخوردار شوند و خودشان تبدیل به رهبرانی خدمتگزار گردند. رهبری خدمتگزار شامل چهار بُعد خدمت رسانی، تواضع و فروتنی، قابلیت اعتماد و مهرورزی است(قلی پور و همکاران،1388،110).
2-3-1 تعریف رهبری:
به توانایی تاثیر گذاری ، انگیزه دادن به افراد و مشارکت در اثر بخشی و موفقیت سازمان رهبری می گویند. رهبری علم و هنر است . هنر رهبری مربوط به مهارت درک شرایط و موقعیت های رهبری و تاثیر گذاری بر دیگران برای بدست آوردن اهداف گروهی است در تعریف دیگر به فرایندی که با نفوذ در افراد ، آنان را به طور داوطلبانه و خود خواسته در راستای وصول به اهداف گروهی به تلاش وا میدارد گفته می شود.
رهبری ، فرایند تغییر هدف داری است که از طریق آن رهبر و پیروان از طریق مقصود مشترک به هم می پیوندند و حرکت به سوی چشم انداز را آغاز می کنند.(نصر اصفهانی و نوری،1390)
گروهی رهبری را اثر گذاری بر افراد در انجام وظایفشان با میل و علاقه توصیف کرده اند . و گروهی رهبری را نفوذ بر زیردستان بیان نموده امند . در تعریفی دیگر با تاکید بر روابط بین افراد ، رهبری نفوذ بر مرئوسان از طریق برقراری ارتباط با آنان در تحقق اهداف سازمان بیان شده است به عبارت ساده رهبری فرایند است که ضمن آن مدیریت می کوشد تا با ایجاد انگیزه و ارتباطی مؤثر انجام سایر وظایف خود رادر تحقق اهداف سازمانی تسهیل و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند.(الوانی ،1388)
2-3-2 تعریف رهبری خدمتگزار:
درک و عمل به گونه ای که منافع دیگـران را به تمـایل و عـلاقه شخصی خویش مرجح می داند.
( Laub
برای مشاهده توضیحات فایل پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
✔️ دانلود سریع و مستقیم
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ دانلود پیشینه پژوهش و مبانی نظری رهبری خدمتگزار
پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتری - رضایت مشتری 2-4-1)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف 2-4-2) مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری ...
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 50 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
رضایت مشتری
2-4-1)تعریف رضایت مشتریان از دیدگاه مختلف
2-4-2) مدل ها ی اندازه گیری رضایت مشتری
شکل2-1) روش های اندازه گیری رضایت مشتری(ملکی،1387 ،ص 27)
نمودار2-1) مدل کانو(ملکی و داربی ،1387،ص 28)
مزایای مدل کانو
2-4-2-2)مدل فورنل
نمودار 2-2)ساختار کلان مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد .(ملکی و داربی ،1387،ص 29)
2-4-2-3) مدل سروکوال
2-4-3)رضایت و وفاداری
2-4-4)جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری
نمودار 2-3) رابطة رضایت و رفتار خرید (دیویس- اسرامک و سایرین،2007)
شکل 2-2)حالت رابطة رضایت و وفاداری(الیور،1999)
نمودار 2-4)رابطه بین رضایت و وفاداری (کاتلر و آرمسترانگ،1380)
نمودار2-5) رابطة بین رضایتمندی و وفاداری مشتری از دیدگاه ساسر و همکارانش (سالاری ،1383،ص50)
2-4-5) عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری
نمودار2-6) مدل کلی رابطه رضایت کلی، رضایت از معامله ویژه و وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
نمودار2-7) مدل رابطه جزئی رضایت از معامله ویزه، رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
نمودار2-8) مدل رابطه تعدیل شده رضایت از معامله ویژه رضایت کلی، وفاداری نگرشی(شنکِر و همکاران،2003)
نمودار2-9) اثر سازگاری و رابطة رضایت – وفاداری (اُح و جانسون،2005)1 Auh
برای مشاهده توضیحات فایل پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتری اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتری روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
✔️ دانلود سریع و مستقیم
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ دانلود پیشینه پژوهش ومبانی نظری رضایت مشتری